loading...
کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی
ads


امیر بازدید : 126 سه شنبه 15 آبان 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید 12 آبان 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

  • دانلود آهنگ جدید 12 آبان 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

    دانلود تمام آهنگ های جدید و گلچین 12 آبان 97

    منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت و پخش آنلاین

    آهنگ ها با لینک مستقیم و به همراه متن از نیک موزیک

    12 آبان

    دانلود در ادامه مطلب

    دانلود آهنگ جدید 12 آبان 97

    1

    دانلود آهنگ جدید حامد ملکی به نام حال آشوب عکس جدید حامد ملکی عکس ها و موزیک های جدید حامد ملکی

    حال آشوب دانلود آهنگ جدید حامد ملکی

     دانلود آهنگ جدید حامد ملکی به نام حال آشوب با کیفیت بالا
     Download New Music By Hamed Maleki Called Hale Ashoob
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حال آشوب

    من عاشق تو سر گشته ی تو دل من به هوای تو پر میزنه

    مجنون توام پریشون توام نشسته ام که چشات بهم سر بزنه

    بارون برای حال آشوبم تسکین دردمه یه وقتایی

    حس میکنم ابرا رو میفهمم هی اشک میریزمن تو تنهاییم

    بارون برای حال آشوبم تسکین دردمه یه وقتایی

    حس میکنم ابرا رو میفهمم هی اشک میریزمن تو تنهاییم

    من عاشق تو سرگشته ی تو دل من به هوای تو پر میزنه

    ♫♫♫

    درون این سردرگمی هامی باید کنارم موندنی باشی

    میخوام بدونی واسه من جونی میخوام کنارم موندنی باشی

    من واسه تو دنیا رو میذارم پیشم بمون تا آخر دنیا

    پیشم بمون ثابت کنم عشقو پیشم بمون کامل بشه رویا

    بارون برای حال آشوبم تسکین دردمه یه وقتایی

    حس میکنم ابرا رو میفهمم هی اشک میریزمن تو تنهاییم

    بارون برای حال آشوبم تسکین دردمه یه وقتایی

    حس میکنم ابرا رو میفهمم هی اشک میریزمن تو تنهاییم

    بیا عاشق تو سرگشته ی تو دل من به هوای تو پر میزنه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید امید آوان به نام قلبمو میدم عکس جدید امید آوان عکس ها و موزیک های جدید امید آوان

    قلبمو میدم دانلود آهنگ جدید امید آوان

     دانلود آهنگ جدید امید آوان به نام قلبمو میدم با کیفیت بالا
     Download New Music By Omid Avan Called Ghalbamo Midam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ قلبمو میدم

    روزگار ما به یاد هم میگذره دیگه شدی مال من بذار آروم بگیرم میخوام من اینجا بمیرم

    که با تو باشم تا ابد حرفاتو به من بگی فقط با دنیا تو رو نکنم عوض دو تا جسم ولی روح یکی فقط

    من قلبمو میدم به تو ببری الان با دیوونه ترین پسری همون که همیشه نازتو خرید بی تو زندگیش نشد سپری

    من قلبمو میدم به تو ببری الان با دیوونه ترین پسری همون که همیشه نازتو خرید بی تو زندگیش نشد سپری

    ♫♫♫

    عاشقی رو یادم بده نذار عشقت از یادم بره خیالم راحت بشه این آدم آدم بشه

    که با تو باشه تا ابد حرفاتو به اون بگی فقط با دنیا تو رو نکنه عوض دو تا جسم ولی روح یکی فقط

    من قلبمو میدم به تو ببری الان با دیوونه ترین پسری همون که همیشه نازتو خرید بی تو زندگیش نشد سپری

    من قلبمو میدم به تو ببری الان با دیوونه ترین پسری همون که همیشه نازتو خرید بی تو زندگیش نشد سپری

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مرتضی فتاحی به نام عاشقم عکس جدید مرتضی فتاحی عکس ها و موزیک های جدید مرتضی فتاحی

    عاشقم دانلود آهنگ جدید مرتضی فتاحی

     دانلود آهنگ جدید مرتضی فتاحی به نام عاشقم با کیفیت بالا
     Download New Music By Morteza Fattahi Called Ashegham
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عاشقم

    عاشقم کاریم نمیشه کرد قیدتم نمیشه زد آره تو خوبی و من بد

    عاشقم از تو بهتر مگه هست رفتنت یعنی شکست بری میرم منم از دست

    کی نمیدونه که من عاشقتم عاشق همیشه با تو بودنم

    اون که بین همه ی این آدما اسمش افتاده تو فال تو منم

    کی نمیدونه که من عاشقتم آخه داریم مگه مثل تو عزیز

    تا منو داری غمت نباشه و غصه هاتو روی قلب من بریز

    ♫♫♫

    من خودم دلم میخواد برای تو بمیرم

    من آخرشم یروزی قربون تو میرم

    دوست دارم مثل دیوونه ها دورت بگردم

    هر کاری کنم واسه تو هیچ کاری نکردی

    کی نمیدونه که من عاشقتم عاشق همیشه با تو بودنم

    اون که بین همه ی این آدما اسمش افتاده تو فال تو منم

    کی نمیدونه که من عاشقتم آخه داریم مگه مثل تو عزیز

    تا منو داری غمت نباشه و غصه هاتو روی قلب من بریز

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید آرش رمضانپور به نام کولگه عکس جدید آرش رمضانپور عکس ها و موزیک های جدید آرش رمضانپور

    کولگه دانلود آهنگ جدید آرش رمضانپور

     دانلود آهنگ جدید آرش رمضانپور به نام کولگه با کیفیت بالا
     Download New Music By Arash Ramezanpour Called Kolga
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ کولگه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید رضا کشوری به نام جات خالیه عکس جدید رضا کشوری عکس ها و موزیک های جدید رضا کشوری

    جات خالیه دانلود آهنگ جدید رضا کشوری

     دانلود آهنگ جدید رضا کشوری به نام جات خالیه با کیفیت بالا
     Download New Music By Reza Keshvari Called Jat Khaliye
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ جات خالیه

    ساده گذشتی از دل عاشق شدم اینجا باعث شدی این دل بشه آواره و هر جا

    که میرم از تو میگنو میگم خوبی اما فقط من میدونم چی میگذره تو این شب ها

    جات خالیه تو عکسای همیشگیمون عشقی که دادی تو به من رفت پیش کی اون

    خواستم بمونی اما کردی شونه خالی بعد از رفتنت واسم نمونده حس و حالی

    جات خالیه تو عکسای همیشگیمون عشقی که دادی تو به من رفت پیش کی اون

    خواستم بمونی اما کردی شونه خالی بعد از رفتنت واسم نمونده حس و حالی

    ♫♫♫

    حرفای پوچ تو واسم بدجوری انگیزه بود ساده بودم باور کردم گفتی دلت تنگ میشه زود

    عیبی نداره ولی تو فقط از من اینو بدون عاشق نبودی اما من موندم به پات با دل خون

    جات خالیه تو عکسای همیشگیمون عشقی که دادی تو به من رفت پیش کی اون

    خواستم بمونی اما کردی شونه خالی بعد از رفتنت واسم نمونده حس و حالی

    جات خالیه تو عکسای همیشگیمون عشقی که دادی تو به من رفت پیش کی اون

    خواستم بمونی اما کردی شونه خالی بعد از رفتنت واسم نمونده حس و حالی

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علی اشکانی به نام جنون مرگ عکس جدید علی اشکانی عکس ها و موزیک های جدید علی اشکانی

    جنون مرگ دانلود آهنگ جدید علی اشکانی

     دانلود آهنگ جدید علی اشکانی به نام جنون مرگ با کیفیت بالا
     Download New Music By Ali Ashkani Called Jonoone Marg
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ جنون مرگ

    روزی صد بار به خودم میگم نتموم کن زندگیتو

    کی میفهمه اون همه رنج و عذاب و خستگیتو

    ذره ذره از خودت رو واسه کی داری میذاری

    اون حواسش نیست به تو آخه چرا باور نداری

    آره دنیای من با اون یه راه بن بسته

    تاریک و خاموشه این زندگی بسه

    امشب تموم میشه این آخر خطه

    بعد از من این دنیا قدرم رو میفهمه

    بی تو این شبا تا صبح بیدارم

    از عشق از خودم از این حس بیزارم

    رویام ساکته دیگه حرفی ندارم

    با مرده ببین دیگه فرقی ندارم

    ♫♫♫

    جنون مرگو فکر داغونم میکشن منو آخر میدونم

    نه دیگه انگار برام راهی نیست از عشق بیزارم از این چشم خیس

    آره حبس خیال تو تاریک و بی نوره تنها صدای من میپیچه تو خونه

    امشب تموم میشه این آخر خطه

    نفرین به این دنیا تلخ و بی رحمه

    بی تو این شبا تا صبح بیدارم

    از عشق از خودم از این حس بیزارم

    رویام ساکته دیگه حرفی ندارم

    با مرده ببین دیگه فرقی ندارم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علی صیف به نام من دوست میدارم تو را عکس جدید علی صیف عکس ها و موزیک های جدید علی صیف

    من دوست میدارم تو را دانلود آهنگ جدید علی صیف

     دانلود آهنگ جدید علی صیف به نام من دوست میدارم تو را با کیفیت بالا
     Download New Music By Ali Seif Called Man Dost Midaram Tora
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ من دوست میدارم تو را

    بیهوده خارم میکنی من خود نمیدانم چرا با این همه بی رحمیت من دوست میدارم تو را

    بیهوده خارم میکنی من خود نمیدانم چرا با این همه بی رحمیت من دوست میدارم تو را

    شب ها به یاد روی تو خون از تو دل جان میکنم ای یار سنگین قلب من زارم مکن بهر خدا

    من خود نمیدانم چرا من دوست میدارم تو را

    من خود نمیدانم چرا من دوست میدارم تو را

    ♫♫♫

    دو دیده ی تر دارم در دیده جگر دارم دو دیده ی تر دارم در دیده جگر دارم

    اما به هزار امید سوی تو نظر دارم اما به هزار امید سوی تو نظر دارم

    بیهوده خارم میکنی من خود نمیدانم چرا با این همه بی رحمیت من دوست میدارم تو را

    بیهوده خارم میکنی من خود نمیدانم چرا با این همه بی رحمیت من دوست میدارم تو را

    شب ها به یاد روی تو خون از تو دل جان میکنم ای یار سنگین قلب من زارم مکن بهر خدا

    من خود نمیدانم چرا من دوست میدارم تو را

    من خود نمیدانم چرا من دوست میدارم تو را

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید سهیل اخلاصی به نام فریب عکس جدید سهیل اخلاصی عکس ها و موزیک های جدید سهیل اخلاصی

    فریب دانلود آهنگ جدید سهیل اخلاصی

     دانلود آهنگ جدید سهیل اخلاصی به نام فریب با کیفیت بالا
     Download New Music By Soheil Ekhlasi Called Farib
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ فریب

    گریه هامو تو ندیدی من تک و تنهام اینجا

    بدون تو اصلا نمیگذره ساعت هام من اینجا زیر بارون بدون تو قدم زدم

    تو فکر تو دقیقه ها رو من همش پس زدم

    بی معرفت رسیدم آخر قصه ببین چشامو

    کجا میری بمون یکم تو گوش کن حرفامو حرفامو

    لعنتی چرا فروختی عشقمونو تو به یه غریبه

    چیکار کرد که سرد شدی باهام اون غریبه

    حرفاش فریبه

    ♫♫♫

    دوباره توی تنهایی نشسته بغض تو گلومو تو گلوم

    تو رو خدا فقط یبار بیا بشین تو پهلوم

    دوباره قطره های اشک من چیکید رو عکسات عکسات

    تو انگاری فراموشت شده تموم حرفات

    بی معرفت رسیدم آخر قصه ببین چشامو

    کجا میری بمون یکم تو گوش کن حرفامو حرفامو

    لعنتی چرا فروختی عشقمونو تو به یه غریبه

    چیکار کرد که سرد شدی باهام اون غریبه

    حرفاش فریبه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید پوریا مظهری به نام آرزومه عکس جدید پوریا مظهری عکس ها و موزیک های جدید پوریا مظهری

    آرزومه دانلود آهنگ جدید پوریا مظهری

     دانلود آهنگ جدید پوریا مظهری به نام آرزومه با کیفیت بالا
     Download New Music By Pouriya Mazhari Called Arezoomeh
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ آرزومه

    قشنگی عشق یعنی لحظه ای که هستی کنارم بی هوا دست توی دست تو میذارم

    طاقت ندارم

    من آرزومه آرزوی آخرمه باشی تو دنیا تو رو آرزو کرده دلم تو خواب و رویا تو خواب و رویا

    دیوونه ی چشمای توام چشماتو از من نگیر یکی یدونه ی قلب منی شدم به عشقت اسیر

    تا همیشه همراه توام غصه نخور دلت قرص اندازه ی عشق منو از همه دنیا بپرس

    دیوونه ی چشمای توام چشماتو از من نگیر یکی یدونه ی قلب منی شدم به عشقت اسیر

    تا همیشه همراه توام غصه نخور دلت قرص اندازه ی عشق منو از همه دنیا بپرس

    ♫♫♫

    این دل دیوونه ی من بد آورد یه لحظه عاشقت شد و کم آورد

    با همه غیر من غریبگی کن فقط برای من دیوونگی کن

    دیوونه ی چشمای توام چشماتو از من نگیر یکی یدونه ی قلب منی شدم به عشقت اسیر

    تا همیشه همراه توام غصه نخور دلت قرص اندازه ی عشق منو از همه دنیا بپرس

    دیوونه ی چشمای توام چشماتو از من نگیر یکی یدونه ی قلب منی شدم به عشقت اسیر

    تا همیشه همراه توام غصه نخور دلت قرص اندازه ی عشق منو از همه دنیا بپرس

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علیرضا عباس زاده به نام عاشقی بی اندازه عکس جدید علیرضا عباس زاده عکس ها و موزیک های جدید علیرضا عباس زاده

    عاشقی بی اندازه دانلود آهنگ جدید علیرضا عباس زاده

     دانلود آهنگ جدید علیرضا عباس زاده به نام عاشقی بی اندازه با کیفیت بالا
     Download New Music By Alireza Abbaszadeh Called Asheghie Bi Andazeh
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عاشقی بی اندازه

    خستم از هر چی که منو یاد تو میندازه لعنت به این خاطرات عاشقی بی اندازه

    گفتی که ته نداره این جاده ای و که ساختی ولی جدا شد راهمون یجورایی دوتامون باختیم

    حیف اون همه عشقی که پای تو هدر شد قرارمون موندن بود چه زود وقت سفر شد

    وقتی که بارون میاد همش یاد تو میوفتم یادم میاد چقدر بهت دوست دارم میگفتم

    ♫♫♫

    من بیمارم به عشق تو تو درگیر یه عشق ناب

    یه خط قرمز دورم کشیدی کاش اشکامو اون روز میدیدی

    وقتی که بارون داره میباره هر قطره ی اون واسم عذابه

    من از غرورم چیزی نمونده اون مرد مغرور حالا شده دیوونه

    حیف اون همه عشقی که پای تو هدر شد قرارمون موندن بود چه زود وقت سفر شد

    وقتی که بارون میاد همش یاد تو میوفتم یادم میاد چقدر بهت دوست دارم میگفتم

    حیف اون همه عشقی که پای تو هدر شد قرارمون موندن بود چه زود وقت سفر شد

    وقتی که بارون میاد همش یاد تو میوفتم یادم میاد چقدر بهت دوست دارم میگفتم

    حیف اون همه عشقی که پای تو هدر شد قرارمون موندن بود چه زود وقت سفر شد

    وقتی که بارون میاد همش یاد تو میوفتم یادم میاد چقدر بهت دوست دارم میگفتم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید محمد رضا کریمی به نام من امیدوارم عکس جدید محمد رضا کریمی عکس ها و موزیک های جدید محمد رضا کریمی

    من امیدوارم دانلود آهنگ جدید محمد رضا کریمی

     دانلود آهنگ جدید محمد رضا کریمی به نام من امیدوارم با کیفیت بالا
     Download New Music By Mohammad Reza Karimi Called Man Omidvaram
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ من امیدوارم

    باز دل من هواتو کرده آه خونه بی امیده سرده کاش صدای خنده هات به خونه برگرده

    وای نگاه عاشقونه کم داره دلم قاب عکس خالی غم داده به من کاشکی برگردی بشینی باز کنار من

    من امیدوارم به اون روزی که واشه در این خونه به اون روز که میشینه عطر تو همیشه میمونه رو این پیرهن مردونه

    من امیدوارم تموم شه اون روزای تلخ تنهایی که شیرین شه دوباره زندگی وقتی که همرامی یه زندگی رویایی

    ♫♫♫

    میگذره ثانیه ها از عمر دوتامون میشه سخت دلامون کاش به خاطر اون همه خاطره ها واسه همیشه یکبار

    بذاری غرور و زیر پامون

    من امیدوارم به اون روزی که واشه در این خونه به اون روز که میشینه عطر تو همیشه میمونه رو این پیرهن مردونه

    من امیدوارم تموم شه اون روزای تلخ تنهایی که شیرین شه دوباره زندگی وقتی که همرامی یه زندگی رویایی

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مسعود خرمی به نام زندگی بی عشق عکس جدید مسعود خرمی عکس ها و موزیک های جدید مسعود خرمی

    زندگی بی عشق دانلود آهنگ جدید مسعود خرمی

     دانلود آهنگ جدید مسعود خرمی به نام زندگی بی عشق با کیفیت بالا
     Download New Music By Masoud Khorami Called Zendegi Bi Eshgh
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ زندگی بی عشق

    راه گلوم بستس از بس که دلگیرم تا آخر عمرم آروم نمیگیرم

    دردی که تو سینم غرق تلاطم بود برای تو شاید سوء تفاهم بود

    تو که میدونستی بی تو نمیتونم چرا ولم کردی آرامش جونم آرامش جونم

    عاشق بدون عشق دیوونه تر میشه کدوم سفر آخه بی همسفر میشه

    عاشق بدون عشق دیوونه تر میشه کدوم سفر آخه بی همسفر میشه بی همسفر میشه

    ♫♫♫

    حسی بهم میگه فاصله در پیشه دوباره چشمای خاطره تر میشه

    بعد تو قلب من راضی به بودن نیست دنیا بدون تو که جای موندن نیست

    عاشق بدون عشق دیوونه تر میشه کدوم سفر آخه بی همسفر میشه

    عاشق بدون عشق دیوونه تر میشه کدوم سفر آخه بی همسفر میشه بی همسفر میشه

    عاشق بدون عشق دیوونه تر میشه کدوم سفر آخه بی همسفر میشه

    عاشق بدون عشق دیوونه تر میشه کدوم سفر آخه بی همسفر میشه بی همسفر میشه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علی سام به نام دیگه عاشق شدن عکس جدید علی سام عکس ها و موزیک های جدید علی سام

    دیگه عاشق شدن دانلود آهنگ جدید علی سام

     دانلود آهنگ جدید علی سام به نام دیگه عاشق شدن با کیفیت بالا
     Download New Music By Ali Sam Called Dige Ashegh Shodan
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دیگه عاشق شدن

    دیگه عاشق شدن ناز کشیدن فایده نداره نداره

    دیگه دنبال آهو دویدن فایده نداره نداره

    چرا این در و اون در میزنی ای دل غافل

    دیگه دل بستن و دل بریدن فایده نداره نداره نداره

    ♫♫♫

    وقتی ای دل به گیسوی پریشون میرسی خودتو نگه دار

    وقتی ای دل به چشمون غزل خون میرسی خودتو نگه دار خودتو نگه دار

    دیگه عاشق شدن ناز کشیدن فایده نداره نداره

    دیگه دنبال آهو دویدن فایده نداره نداره

    چرا این در و اون در میزنی ای دل غافل

    دیگه دل بستن و دل بریدن فایده نداره نداره نداره

    ♫♫♫

    ای دل دیگه بال و پر نداری داری پیر میشی و خبر نداری

    ای دل دیگه بال و پر نداری داری پیر میشی و خبر نداری

    وقتی وقتی ای دل به گیسوی پریشون میرسی خودتو نگه دار

    وقتی ای دل به چشمون غزل خون میرسی خودتو نگه دار خودتو نگه دار

    دیگه عاشق شدن ناز کشیدن

    دیگه دنبال آهو دویدن

    دیگه عاشق شدن ناز کشیدن فایده نداره نداره

    دیگه دنبال آهو دویدن فایده نداره نداره

    چرا این در و اون در میزنی ای دل غافل

    دیگه دل بستن و دل بریدن فایده نداره نداره نداره

    ♫♫♫

    دیگه عاشق شدن ناز کشیدن فایده نداره نداره

    دیگه دنبال آهو دویدن فایده نداره نداره

    چرا این در و اون در میزنی ای دل غافل

    دیگه دل بستن و دل بریدن فایده نداره نداره نداره

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام گمم کردی عکس جدید مسعود سعیدی عکس ها و موزیک های جدید مسعود سعیدی

    گمم کردی دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی

     دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام گمم کردی با کیفیت بالا
     Download New Music By Masoud Saeedi Called Gomam Kardi
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ گمم کردی

    وقتی با اون که خوبه بی رحمی قدرشو تا نره نمیفهمی

    وقتی از اون که خوبه رد میشی قسمت آدمای بد میشی

    اون که با نقشه عاشقت کرده تا یه جایی پی تو میگرده

    از یه جا که دوباره تنها شی آرزوته کنار من باشی

    تک تک لحظه هاتو میگردی تا بفهمی کجا گمم کردی

    بس که اون لحظه ها نفس گیره فکر دل کندن از سرت میره

    تک تک لحظه هاتو میگردی تا بفهمی کجا گمم کردی

    بس که اون لحظه ها نفس گیره فکر دل کندن از سرت میره

    ♫♫♫

    اون که با نقشه از تو دورم کرد بد ترین کارو با غرورم کرد

    جای اینکه برم پی دردم التماس تو رو به اون کردم

    رفتن من همین که قطعی شه نوبت گریه ی تو هم میشه

    باید این گریه ها رو بشماری چون به چشمای من بدهکاری

    تک تک لحظه هاتو میگردی تا بفهمی کجا گمم کردی

    بس که اون لحظه ها نفس گیره فکر دل کندن از سرت میره

    تک تک لحظه هاتو میگردی تا بفهمی کجا گمم کردی

    بس که اون لحظه ها نفس گیره فکر دل کندن از سرت میره

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام بی گدار عکس جدید علیرضا پویا عکس ها و موزیک های جدید علیرضا پویا

    بی گدار دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا

     دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام بی گدار با کیفیت بالا
     Download New Music By Alireza Pouya Called Bigodaar
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ بی گدار

    عشقو تو دلم کردی بیدار بی گدار زد دلم این بار به دلت شدم بدهکار ای یار ای یار

    میبری دلو با این رفتار شده حتی روزی صد بار دست از این کارا بردار ای یار ای یار

    پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم که گرفتارم

    اما با این حال تو رو دنبال میکنم نمیدونی که چقدر تو رو دوست دارم

    پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم که گرفتارم

    اما با این حال تو رو دنبال میکنم نمیدونی که چقدر تو رو دوست دارم

    ♫♫♫

    جز تو با دل من هیچ کسی راه نیومد چی تو من دست خالی دیدی چجوری به چشمت اومد

    یه حرفیو میگم که باشی تو جریان هوش و حواس منو بدجوری پرت میکنه چشمات الان

    پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم که گرفتارم

    اما با این حال تو رو دنبال میکنم نمیدونی که چقدر تو رو دوست دارم

    پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم که گرفتارم

    اما با این حال تو رو دنبال میکنم نمیدونی که چقدر تو رو دوست دارم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حامد سلیمی به نام سراب عکس جدید حامد سلیمی عکس ها و موزیک های جدید حامد سلیمی

    سراب دانلود آهنگ جدید حامد سلیمی

     دانلود آهنگ جدید حامد سلیمی به نام سراب با کیفیت بالا
     Download New Music By Hamed Salimi Called Sarab
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ سراب

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 2,532
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,532
  • بازدید ماه : 3,062
  • بازدید سال : 24,043
  • بازدید کلی : 552,734