loading...
کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی
ads


امیر بازدید : 74 دوشنبه 14 آبان 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید 11 آبان 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

  • دانلود آهنگ جدید 11 آبان 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

    دانلود تمام آهنگ های جدید و گلچین 11 آبان 97

    منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت و پخش آنلاین

    آهنگ ها با لینک مستقیم و به همراه متن از نیک موزیک

    11 آبان

    دانلود در ادامه مطلب

    دانلود آهنگ جدید 11 آبان 97

    1

    دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام فوق العاده عکس جدید سامان جلیلی عکس ها و موزیک های جدید سامان جلیلی

    فوق العاده دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی

     دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام فوق العاده با کیفیت بالا
     Download New Music By Saman Jalili Called Fogholadeh
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ فوق العاده

    بگو چی اومده سرت اینا کین دور و برت که میذاری میری منو نمیدونی کی شکونده بال و پرت

    کی از من دیوونه تره که هی بگی برو نره مگه میتونه پر کنه جامو کسی نمیتونه بگه که از منم عاشق تره

    دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشق منی که من برگردم

    نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

    دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشق منی که من برگردم

    نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

    ♫♫♫

    یکی اومده به جات ولی من هنوز صدات توی گوشمه و نمیوفته از سرم دیگه حال و هوات

    شکل توئه خنده هاش دوسش دارم ولی کاش میدونستی آرزومه میموندی پیشمو تو بودی به جاش

    آره تو بودی به جاش

    دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشق منی که من برگردم

    نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

    دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشق منی که من برگردم

    نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید جواد عشقی به نام کجایی برادر عکس جدید جواد عشقی عکس ها و موزیک های جدید جواد عشقی

    کجایی برادر دانلود آهنگ جدید جواد عشقی

     دانلود آهنگ جدید جواد عشقی به نام کجایی برادر با کیفیت بالا
     Download New Music By Javad Eshghi Called Kojaei Baradar
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ کجایی برادر

    نبودی ببینی غم رفتن تو چی آورد به روزم نبودی ببینی چقدر آرزوم بود با خیمه بسوزم

    کجایی برادر کجایی دلاور کجایی دلاور

    نبودی ببینی امید یه لشگر چطور نا امید شد تو رفتی و بعدش ندیدی که موهام چجوری سفید شد

    کجایی برادر کجایی دلاور کجایی دلاور

    ببین خیلی خستم ببین دل شکستم کجایی برادر دلم بی قراره دلم گریه داره کجایی دلاور

    ببین خیلی خستم ببین دل شکستم کجایی برادر دلم بی قراره دلم گریه داره کجایی دلاور کجایی دلاور

    ♫♫♫

    نبودی ببینی چقدر راه رفتیم چقدر تشنه موندیم نبودی ببینی چطور بچه ها رو به اینجا رسوندیم

    نبودی ببینی چقدر راه رفتیم چقدر تشنه موندیم نبودی ببینی چطور بچه ها رو به اینجا رسوندیم

    ببین خیلی خستم ببین دل شکستم کجایی برادر دلم بی قراره دلم گریه داره کجایی دلاور

    ببین خیلی خستم ببین دل شکستم کجایی برادر دلم بی قراره دلم گریه داره کجایی دلاور کجایی دلاور

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید جواد عشقی به نام بیخیالش عکس جدید جواد عشقی عکس ها و موزیک های جدید جواد عشقی

    بیخیالش دانلود آهنگ جدید جواد عشقی

     دانلود آهنگ جدید جواد عشقی به نام بیخیالش با کیفیت بالا
     Download New Music By Javad Eshghi Called Bikhiyalesh
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ بیخیالش

    من میدونستم که چشات وصل به چشای ما نمیشه

    من میدونستم آخرش عشقت جاشو به فاصله میده

    بیخیالش اگه رفت بیخیالش بدون برمیگرده یروز میشه عاشق

    ولی گیره آخه دلی که گیر یاره میرسه بی حساب شه میرسه بی حساب شه

    بیخیالش اگه رفت بیخیالش بدون برمیگرده یروز میشه عاشق

    ولی گیره آخه دلی که گیر یاره میرسه بی حساب شه میرسه بی حساب شه

    ♫♫♫

    گفتم بیا نامردی نکن تنها نشم گفتم غمو دوریت میده بهم شب تا سحر عمرم

    با تو انقدر خوبه این دیوونه که بری دنیا عذابه زندگی جرمم

    رفتی این روزا بهم میگذره بد رفتی این آدم بعد تو شد با همه سرد

    رفتی دل من از خوبیات رفتی نموند هیچی یادش

    کلی حرف داره هنوزم با تو ولی

    بیخیالش اگه رفت بیخیالش بدون برمیگرده یروز میشه عاشق

    ولی گیره آخه دلی که گیر یاره میرسه بی حساب شه میرسه بی حساب شه

    بیخیالش اگه رفت بیخیالش بدون برمیگرده یروز میشه عاشق

    ولی گیره آخه دلی که گیر یاره میرسه بی حساب شه میرسه بی حساب شه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علیرضا شاهینی به نام خاک کبریایی عکس جدید علیرضا شاهینی عکس ها و موزیک های جدید علیرضا شاهینی

    خاک کبریایی دانلود آهنگ جدید علیرضا شاهینی

     دانلود آهنگ جدید علیرضا شاهینی به نام خاک کبریایی با کیفیت بالا
     Download New Music By Alireza Shahini Called Khake Kebriaie
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ خاک کبریایی

    بوسه زنم به خاکت ای خاک کبریایی پاکی شبیه باران چون آب بی ریایی

    بر پهنه ی خلیجت اوج غرور و فریاد نام همیشه فارسش دور از گزند صیاد

    غروب ساحلش باد دور از هجوم بیداد هر دم که موج خزر شعر و ترانه میداد

    البرز این سترگ و تندیس استواری میلرزد از بغض تو وقتی که بی قراری

    ♫♫♫

    زخم تن تو میگفت از هرزگی دشمن جانم فدای نامت جانم فدای میهن

    بر پهنه ی خلیجت اوج غرور و فریاد نام همیشه فارسش دور از گزند صیاد

    میریزد از تن تو گلواژه های ایثار نشسته رو شب تار ماه همیشه بیدار

    میخوانم از کویرت این آتشین تنها عاشق شبیه ساحل بی رنگ مثل درذیا

    ♫♫♫

    میریزد از تن تو گلواژه های ایثار نشسته رو شب تار ماه همیشه بیدار

    میخوانم از کویرت این آتشین تنها عاشق شبیه ساحل بی رنگ مثل درذیا

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علی احمدی به نام دل من عکس جدید علی احمدی عکس ها و موزیک های جدید علی احمدی

    دل من دانلود آهنگ جدید علی احمدی

     دانلود آهنگ جدید علی احمدی به نام دل من با کیفیت بالا
     Download New Music By Ali Ahmadi Called Dele Man
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دل من

    دل من با تو جوره دل من چش تو پر غروره چش تو

    راه من از تو دوره راه من زلف تو بی عبوره زلف تو

    چش من چش به روته چش من یه غمی تو صداته تو صدات

    بمیرم واسه دردات بمیرم با نگاهت جون میگیرم با نگاهت

    دنیا رو با تو دوست دارم تویی همه کس و کارم

    منو نمیبینی اما میدونی دوست دارم

    میدونی همه دنیامی سر به سرم میذاری

    بدون تو میمیرم خودتم گرفتاری خودتم گرفتاری خودتم گرفتاری

    ♫♫♫

    حال من با تو خوبه حال من ناز تو دلو میکوبه ناز تو

    دل من با تو دریاست دل من لب تو سرخ و زیباست لب تو

    چش من چش به روته چش من یه غمی تو صداته تو صدات

    بمیرم واسه دردات بمیرم با نگاهت جون میگیرم با نگاهت

    دنیا رو با تو دوست دارم تویی همه کس و کارم

    منو نمیبینی اما میدونی دوست دارم

    میدونی همه دنیامی سر به سرم میذاری

    بدون تو میمیرم خودتم گرفتاری خودتم گرفتاری خودتم گرفتاری

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید رستاک به نام پاییز امسال عکس جدید رستاک عکس ها و موزیک های جدید رستاک

    پاییز امسال دانلود آهنگ جدید رستاک

     دانلود آهنگ جدید رستاک به نام پاییز امسال با کیفیت بالا
     Download New Music By Rastaak Called Paeez e Emsal
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ پاییز امسال

    ببین پاییز امسالم طلایی کرده موهاتو شده انگیزه ی برگا ببوسن جای پاهاتو

    بازم همرنگ شالتو با این برگای پاییزی همین برگا که میبینن تو داری اشک میریزی

    تماشا کن درختا رو که میرقصن با دست باد به یاد اولین دیدارم اینجا کاخ سعد آباد

    همینجا عاشقم کردی از این احساس بیزارم از این دلشوره میبینی شبا تا صبح بیدارم

    نگاهمون چقدر سرده نفس هامون چه سنگینه دیگه پاییز سال بعد ما رو اینجا نمیبینه

    نگاهمون چقدر سرده نفس هامون چه سنگینه دیگه پاییز سال بعد ما رو با هم نمیبینه

    ♫♫♫

    ببین پاییز امسالم طلایی کرده موهاتو شده انگیزه ی برگا ببوسن جای پاهاتو

    بازم همرنگ شالتو با این برگای پاییزی همین برگا که میبینن تو داری اشک میریزی

    تماشا کن درختا رو که میرقصن با دست باد به یاد اولین دیدارم اینجا کاخ سعد آباد

    همینجا عاشقم کردی از این احساس بیزارم از این دلشوره میبینی شبا تا صبح بیدارم

    نگاهمون چقدر سرده نفس هامون چه سنگینه دیگه پاییز سال بعد ما رو اینجا نمیبینه

    نگاهمون چقدر سرده نفس هامون چه سنگینه دیگه پاییز سال بعد ما رو با هم نمیبینه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید آرا صلاحی به نام سلام تهران عکس جدید آرا صلاحی عکس ها و موزیک های جدید آرا صلاحی

    سلام تهران دانلود آهنگ جدید آرا صلاحی

     دانلود آهنگ جدید آرا صلاحی به نام سلام تهران با کیفیت بالا
     Download New Music By Ara Salahi Called Salam Tehran
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ سلام تهران

    سلام تهران حالت چطوره میبینم رو لبات یخورده

    هنوز خندستو بد میخندی ناموست ترک یه موتوره

    سلام تهران زیر چشمات گوده و باز کتک خوردی یخورده

    از مردی که شد مست میاد باز تو شهر آبروتو برده

    سلام تهران منو ببوس تو تشت و وان

    سلام تهران و بعدش نیاوران سلام تهران و دور دور الکی

    سلام تهران و بوس یواشکی

    یواش این شهر هواش مسمومه چشاش درد داره نگاهش

    هنوز ناقوس صداش مرگ داره خنده هاش مرگ بوسه هاش

    یواش این شهر هواش مسمومه چشاش درد داره نگاهش

    هنوز ناقوس صداش مرگ داره خنده هاش مرگ بوسه هاش

    ♫♫♫

    سلام تهران حالت چطوره میبینم رو لبات یخورده

    هنوز خندستو بد میخندی ناموست ترک یه موتوره

    سلام تهران زیر چشمات گوده و باز کتک خوردی یخورده

    از مردی که شد مست میاد باز تو شهر آبروتو برده

    سلام تهران منو ببوس تو تشت و وان

    سلام تهران و بعدش نیاوران سلام تهران و دور دور الکی

    سلام تهران و بوس یواشکی

    یواش این شهر هواش مسمومه چشاش درد داره نگاهش

    هنوز ناقوس صداش مرگ داره خنده هاش مرگ بوسه هاش

    یواش این شهر هواش مسمومه چشاش درد داره نگاهش

    هنوز ناقوس صداش مرگ داره خنده هاش مرگ بوسه هاش

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید بیژن جوینده به نام دیره عکس جدید بیژن جوینده عکس ها و موزیک های جدید بیژن جوینده

    دیره دانلود آهنگ جدید بیژن جوینده

     دانلود آهنگ جدید بیژن جوینده به نام دیره با کیفیت بالا
     Download New Music By Bijan Jouyandeh Called Direh
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دیره

    دیره اونی که عاشقش بودم داره میره دیگه سراغی از دلم نمیگیره

    چقدر این لحظه ها واسم نفس گیره

    آره میدونیم هر دومون این آخرین باره چرا میون قلبامون یه دیواره

    نفسام نفساشو داره میشماره

    آخه کسی رو غیر از اون نمیخوامش برای من نگاهش یعنی آرامش

    یه احساس عجیبی عشقمون داره یه احساسی که راحتم نمیذاره

    آخه کسی رو غیر از اون نمیخوامش برای من نگاهش یعنی آرامش

    یه احساس عجیبی عشقمون داره یه احساسی که راحتم نمیذاره

    ♫♫♫

    خوبه اگه برگرذده آخه نبودنش چشامو تر کرده

    قلبم شده دیوونه ولی هنوز پر از تصور اونه

    عطرش توی این خونست یه یادگاری واسه منه دیوونست

    چشمام محو عکساشه من میخوام تا ابد کنار من باشه

    آخه کسی رو غیر از اون نمیخوامش برای من نگاهش یعنی آرامش

    یه احساس عجیبی عشقمون داره یه احساسی که راحتم نمیذاره

    آخه کسی رو غیر از اون نمیخوامش برای من نگاهش یعنی آرامش

    یه احساس عجیبی عشقمون داره یه احساسی که راحتم نمیذاره

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان به نام دیوونه عکس جدید ایمان سیاهپوشان عکس ها و موزیک های جدید ایمان سیاهپوشان

    دیوونه دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان

     دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان به نام دیوونه با کیفیت بالا
     Download New Music By Iman Siahpooshan Called Divooneh
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دیوونه

    میبری دل منو منو دیوونه کنی بگو پیشم میمونی مهربونم

    حرف قلبتو بزن خیلی رک بگو به من تو دلت چی میگذره آروم جونم

    میبری دلمو دیوونم میکنی میدونم پیش من میمونی میدونم دیوونه

    میبری دلمو راست بگو تو به من کی مثل منه و اینجوری عاشقت میمونه

    میبری دلمو دیوونم میکنی میدونم پیش من میمونی میدونم دیوونه

    میبری دلمو راست بگو تو به من کی مثل منه و اینجوری عاشقت میمونه

    ♫♫♫

    دل دل نکن مال منی عشق توی فال منی هر جا تو دنبال منی به تو میبالم

    عشقت دلم مال توئه چشمام که دنبال توئه حال دلم حال توئه با تو خوشحالم

    میبری دلمو دیوونم میکنی میدونم پیش من میمونی میدونم دیوونه

    میبری دلمو راست بگو تو به من کی مثل منه و اینجوری عاشقت میمونه

    میبری دلمو دیوونم میکنی میدونم پیش من میمونی میدونم دیوونه

    میبری دلمو راست بگو تو به من کی مثل منه و اینجوری عاشقت میمونه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مهدی توکلی به نام منو دیوونگیام عکس جدید مهدی توکلی عکس ها و موزیک های جدید مهدی توکلی

    منو دیوونگیام دانلود آهنگ جدید مهدی توکلی

     دانلود آهنگ جدید مهدی توکلی به نام منو دیوونگیام با کیفیت بالا
     Download New Music By Mahdi Tavakoli Called Mano Divoonegiyam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ منو دیوونگیام

    منو دیوونگیام مال خودم بزاری تنهاشم شاید این فرصت کم کاری کنه تا بتونم پاشم

    تا بتونم پاشم

    نمیخوام مرحم زخمام بشی نمیخوام هیچ موقع همرام بشی من فقط میخوام که تنها باشم

    نمیخوام به فکر فردام بشی

    من یه دل شکسته دارم که هیچ وقت نمیخواد هیچ کس باشه کنارش

    حتی اونی که یروز بوده یارش

    دیگه بریده از عالم و آدمایی که یروز بودن همیشه کنارش

    دیگه بسشه هر چی که زخم خورده این دل بیچاره ی افسرده

    دیگه چیزی نمونده براش از بس از رو سادگی زمین خورده

    ♫♫♫

    حال این روزامو به کی بگم آخه چی بگم که نزنه تو سرم همه زخمامو

    بهتره پنهون کنم همه دردامو اینجوری آروم ترم بیخیال فردامو

    این دل داغونو به کی بدم واسه چی بدم تا دوباره بشه بازیچه ی یکی دیگه

    هر کی تو دنیای خودش یچیزی میگه

    هر کی اومد سمت ما دیدیم تو کفشش ریگه

    من یه دل شکسته دارم که هیچ وقت نمیخواد هیچ کس باشه کنارش

    حتی اونی که یروز بوده یارش

    دیگه بریده از عالم و آدمایی که یروز بودن همیشه کنارش

    دیگه بسشه هر چی که زخم خورده این دل بیچاره ی افسرده

    دیگه چیزی نمونده براش از بس از رو سادگی زمین خورده

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام حوالی پاییز عکس جدید سینا سرلک عکس ها و موزیک های جدید سینا سرلک

    حوالی پاییز دانلود آهنگ جدید سینا سرلک

     دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام حوالی پاییز با کیفیت بالا
     Download New Music By Sina Sarlak Called Havalie Paeiz
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حوالی پاییز

    سرت تو کار خودته با عشق کاری نداری اما همین که میرسه راه فراری نداری

    شهر من اونجاییه که عطر تو رو داره هواش عشقت فقط قبله ی من چشمای تو قبله نما

    دیدن دریای نگاهت آخر رویای منه از کوچه ای که میگذری اون کوچه دنیای منه

    واسه رسیدن به تو یه عشق معمولی کمه تو راه فتح دل تو باید بجنگم با همه

    نمیشه مجنون نشده قدم با دلبر بزنی اینجا باید از اولش به سیم آخر بزنی

    ♫♫♫

    تو اون حریمی که خداش دلای مجنون میخره اونی مقرب تره که از همه دیوونه تره

    یه دنیا حرفای دلو با یک نگاه بهم زدی از هر دیاری که بودی زبون عشقو بلدی

    واسه رسیدن به تو یه عشق معمولی کمه تو راه فتح دل تو باید بجنگم با همه

    نمیشه مجنون نشده قدم با دلبر بزنی اینجا باید از اولش به سیم آخر بزنی

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 2,511
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,511
  • بازدید ماه : 3,041
  • بازدید سال : 24,022
  • بازدید کلی : 552,713