loading...
کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی
ads


امیر بازدید : 136 سه شنبه 15 آبان 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید 13 آبان 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

  • دانلود آهنگ جدید 13 آبان 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

    دانلود تمام آهنگ های جدید و گلچین 13 آبان 97

    منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت و پخش آنلاین

    آهنگ ها با لینک مستقیم و به همراه متن از نیک موزیک

    13 آبان

    دانلود در ادامه مطلب

    دانلود آهنگ جدید 13 آبان 97

    1

    دانلود آهنگ جدید حامد مشایی به نام دلبسته عکس جدید حامد مشایی عکس ها و موزیک های جدید حامد مشایی

    دلبسته دانلود آهنگ جدید حامد مشایی

     دانلود آهنگ جدید حامد مشایی به نام دلبسته با کیفیت بالا
     Download New Music By Hamed Mashaie Called Del Baste
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دلبسته

    از همون روزی که دلتو به من دادی تو با اون احساست جون به قلبم دادی

    وقتی که میخندی عشقتو میبینم واسه من ناز میکنی من که برات میمیرم

    تو کوچه های قلبم منتظرت نشستم بعد یه عمر دوباره دل به دل تو بستم

    آره دل به دل تو بستم با این صدای خستم میخونم برای تو منی که پات نشستم

    آره دل به دل تو بستم من عاشق تو هستم واسه این دلبریات رو همه چشامو بستم

    ♫♫♫

    من که دلم تو رو داره واسه این بی قراره اگه یروز بری از پیشم این دل من کم میاره

    من که عاشق نیم نگاهتم دیوونه ی خنده هاتم چرا انقدر زود میگذره وقتایی که من باهاتم

    آره دل به دل تو بستم با این صدای خستم میخونم برای تو منی که پات نشستم

    آره دل به دل تو بستم من عاشق تو هستم واسه این دلبریات رو همه چشامو بستم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علیرضا منصوری فرد به نام گمت کردم عکس جدید علیرضا منصوری فرد عکس ها و موزیک های جدید علیرضا منصوری فرد

    گمت کردم دانلود آهنگ جدید علیرضا منصوری فرد

     دانلود آهنگ جدید علیرضا منصوری فرد به نام گمت کردم با کیفیت بالا
     Download New Music By Alireza Mansourifard Called Gomet Kardam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ گمت کردم

    آروم نمیگیره این قلب دیوونه من بعد تو حالم داغون داغونه

    هیچکی نمیدونه حال دل من رو طاقت نمیارم بعد از تو این دردو

    خیلی وقته انگاری تو رو گمت کردم من تو هر حالی باشم پی تو میگردم

    با اینکه رفتی هنوز عکسات توی این خونست خونه برام بی تو دیوونه خونست

    ♫♫♫

    داری کجا میری دل نکن اینجوری هستی عزیز من نکن تو دیوونم

    هیچکی نمیدونه حال دل من رو طاقت نمیارم بعد از تو این دردو

    خیلی وقته انگاری تو رو گمت کردم من تو هر حالی باشم پی تو میگردم

    با اینکه رفتی هنوز عکسات توی این خونست خونه برام بی تو دیوونه خونست

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید امیر کامیاران به نام تقصیر من بوده عکس جدید امیر کامیاران عکس ها و موزیک های جدید امیر کامیاران

    تقصیر من بوده دانلود آهنگ جدید امیر کامیاران

     دانلود آهنگ جدید امیر کامیاران به نام تقصیر من بوده با کیفیت بالا
     Download New Music By Amir Kamiaran Called Taghsire Man Bode
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ تقصیر من بوده

    شاید تقصیر من بوده که الان کلی دوریم از هم

    تقصیر من بوده که انقدر به تو خوبی کردم

    تقصیر من بوده هر چی که شد تقصیر من بوده

    من نمیتونم نبینم اون خنده هاتو

    کلی خاطره دارم من با تو تو که میگفتی دارم هواتو

    ♫♫♫

    منو ببخش واسه کارایی که که هیچ کدوم نبوده از قصد

    واسه اینکه به هر دری زدم اما جلوم بستست

    تو هم زود برگردتا که نرفتم از دست

    منو ببخش اگه دوست دارم بی حد و اندازه

    اگه هنوز دلم روی تو حساسه آخه این شب منو بی تو نمیشناسه

    من نمیتونم نبینم اون خنده هاتو

    کلی خاطره دارم من با تو تو که میگفتی دارم هواتو

    من نمیتونم نبینم اون خنده هاتو

    کلی خاطره دارم من با تو تو که میگفتی دارم هواتو

    دارم هواتو

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حسین درخشانی به نام چه ساده عکس جدید حسین درخشانی عکس ها و موزیک های جدید حسین درخشانی

    چه ساده دانلود آهنگ جدید حسین درخشانی

     دانلود آهنگ جدید حسین درخشانی به نام چه ساده با کیفیت بالا
     Download New Music By Hossein Derakhshani Called Che Sade
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ چه ساده

    تو فقط حالمو بد تر از این نکن میخوایی بری برو این دلو خون نکن

    این قدر حرف رفتن نزن واسه من موندنت رو اینقدر بی منت نکن

    تموم روزای خوب با هم بودن همشون واسه دلم خاطره میشن

    تموم عکسای دوتاییمونم که یه روزی میرسه که شعله ور میشن

    عشق بین من و تو که تموم شده آخه جوونیمونم که حروم شده

    دیگه هیچ حسی نمونده بین ما همه ی عشقمونم که نفرت شده

    چه ساده بین من و تو که فاصله افتاده عشقمونم که از چشممون افتاده

    دیگه هیچ حس و حالی نمونده واسم فکر برگشتنت از سرم افتاده

    همه ی زندگیمو واسه تو دادم همه ی زندگیتو واسه اون دادی

    حتی من جونمو واسه تو میدادم اما الان دیگه از چشم افتادی

    ♫♫♫

    روزامو سر میکنم دیگه من بی تو روزاتو سر میکنی دیگه تو با اون

    چقده غصه ی رفتنت میخورم حتی وقتی داری میخندی تو با اون

    زندگیمم پره دوده و سیگار این دل من خونه ای داد بیداد

    زندگی من که دیگه رفته بر باد باید طاقت بیارم داد و بیداد

    چه ساده بین من و تو که فاصله افتاده عشقمونم که از چشممون افتاده

    دیگه هیچ حس و حالی نمونده واسم فکر برگشتنت از سرم افتاده

    همه ی زندگیمو واسه تو دادم همه ی زندگیتو واسه اون دادی

    حتی من جونمو واسه تو میدادم اما الان دیگه از چشم افتادی

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید آرش آزادی به نام Visionary عکس جدید آرش آزادی عکس ها و موزیک های جدید آرش آزادی

    Visionary دانلود آهنگ جدید آرش آزادی

     دانلود آهنگ جدید آرش آزادی به نام Visionary با کیفیت بالا
     Download New Music By Arash Azadi Called Visionary
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ Visionary

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مظهر رستمی نژاد به نام با تو آرومم عکس جدید مظهر رستمی نژاد عکس ها و موزیک های جدید مظهر رستمی نژاد

    با تو آرومم دانلود آهنگ جدید مظهر رستمی نژاد

     دانلود آهنگ جدید مظهر رستمی نژاد به نام با تو آرومم با کیفیت بالا
     Download New Music By Mazhar Rostami Nejad Called Ba To Aromam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ با تو آرومم

    به چی فکر میکنی که دل دل میکنی دلت پیش منه اما منو ول میکنی

    حواسم با توئه اگه دورم ازت تو که میدونی قلبم تو رو میخواد فقط

    کی گفته نمیشه کنارم بمونی نرو کنار تو میسازم آسون من آینده رو

    بهت مدیونم اما نمیذارم ترکم کنی تو باید بتونی این احساسو باور کنی

    ♫♫♫

    میخوام حواس تو باشه به من از هر کی که دورته دل بکن با تو آرومم با تو آرومم

    هر روز و هر شب تو فکر توام این احساسو میریزم تو خودم

    خیلی دلگیرم بی تو میمیرم

    کی گفته نمیشه کنارم بمونی نرو کنار تو میسازم آسون من آینده رو

    بهت مدیونم اما نمیذارم ترکم کنی تو باید بتونی این احساسو باور کنی

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حمید فیروز دهقان به نام گس عکس جدید حمید فیروز دهقان عکس ها و موزیک های جدید حمید فیروز دهقان

    گس دانلود آهنگ جدید حمید فیروز دهقان

     دانلود آهنگ جدید حمید فیروز دهقان به نام گس با کیفیت بالا
     Download New Music By Hamid Firooz Dehghan Called Gass
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ گس

    چرا من هنوزم تو این کافمو چشاشو تو فالم صدا میزنم

    تو فنجون خالی چی دیدم چرا واسه دیدنش دست و پا میزنم

    خیال میکنم رو به رومه هنوز نشستی یه گوشه دم پنجره

    یجوری هواشو نفس میکشم که عطر وجودش به خوردم بره

    یه کافه تو شمرون یه دود غلیظ دو تا قهوه ی تلخ و گس روی میز

    گپ و گفت و گویی که شیرین شده نگاه رمانتیک و لبخند ریز

    از اون صحنه هایی که دیوونشی که ادم توی خوابم نمیبینتش

    ولی حیف ما حیف این ماجرا ندیده تموم شد رسیدیم تهش

    ♫♫♫

    یه کافه تو شمرون یه دود غلیظ یه سیگار تند و یه قهوه رو میز

    یه مردی که حالا روانی شده با حال خراب و یه قلب مریض

    خیال میکنم رو به رومه هنوز نشسته یه گوشه دم پنجره

    یجوری هواشو نفس میکشم که عطر وجودش به خوردم بره

    یه کافه تو شمرون یه دود غلیظ دو تا قهوه ی تلخ و گس روی میز

    گپ و گفت و گویی که شیرین شده نگاه رمانتیک و لبخند ریز

    از اون صحنه هایی که دیوونشی که ادم توی خوابم نمیبینتش

    ولی حیف ما حیف این ماجرا ندیده تموم شد رسیدیم تهش

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حمید بازرگانی به نام رد پای تو عکس جدید حمید بازرگانی عکس ها و موزیک های جدید حمید بازرگانی

    رد پای تو دانلود آهنگ جدید حمید بازرگانی

     دانلود آهنگ جدید حمید بازرگانی به نام رد پای تو با کیفیت بالا
     Download New Music By Hamid Bazargani Called Rade Paye To
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ رد پای تو

    کجا به سلامتی بستی چمدونو باز

    داری تنها میذاری منه لشه توتو

    دیگه اونی نیستی که حرف میزدی جور خاص

    خودت بگو کجا رفت اون همه شور و حال

    راستشو بگو چی فهمیدی ازم

    چرا هر چی میام جلوتو میری عقب

    چرا من هر چی میخوام مثبت فکر کنم

    توی دیوونه فاز بد میدی همش

    من رد ردم پرسه میزنم تو سطح شهرم

    تنها چیزی که مونده رد پاتو که باهاش قدم میزنم

    تو رو میبینم فقط پیشم خاطراتتم بیشتر میشن

    خاطراتتم بیشتر میشن

    انگار یه چیزایی توی چشات داری که

    نگاه میکنی غصه ها رد میشن ازم

    غصه ها رد میشن ازم

    ♫♫♫

    چراغا خاموش جاتو پر نمیکنن اینا آسون

    زیر بارون منو چتر و یه فانوس

    دو ساله معلوم نی کجایی خانوم

    راستشو بگو چی فهمیدی ازم

    چرا هر چی میام جلوتو میری عقب

    چرا من هر چی میخوام مثبت فکر کنم

    توی دیوونه فاز بد میدی همش

    من رد ردم پرسه میزنم تو سطح شهرم

    تنها چیزی که مونده رد پاتو که باهاش قدم میزنم

    تو رو میبینم فقط پیشم خاطراتتم بیشتر میشن

    خاطراتتم بیشتر میشن

    انگار یه چیزایی توی چشات داری که

    نگاه میکنی غصه ها رد میشن ازم

    غصه ها رد میشن ازم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید جهاد قباشی به نام راست میگی عکس جدید جهاد قباشی عکس ها و موزیک های جدید جهاد قباشی

    راست میگی دانلود آهنگ جدید جهاد قباشی

     دانلود آهنگ جدید جهاد قباشی به نام راست میگی با کیفیت بالا
     Download New Music By Jahad Ghobashi Called Rast Migi
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ راست میگی

    مرگ شبنم مرگ گل جشن نفس های سیاست

    مرگ بیداری فردا خواب تلخ سایه هاست

    مرگ من تو حسرت تو مرگ تو تو خواب خندست

    لحظه ی آخر امید واسه پرواز پرندست

    بی تو حالا هر چی هست خیلی زیاده

    من کمم واسه بودن واسه موندن خیلی زخمیه تنم

    بی تو حالا هر چی هست خیلی زیاده

    من کمم واسه بودن واسه موندن خیلی زخمیه تنم

    ♫♫♫

    ساده بودم فکر میکردم میشه تا سپیده رفت

    میشه با تو جاده های تو بسته رو ندیده رفت

    حالا رفتی و منه کم کمه گریه هم برام

    دیگه دوست ندارم حتی تو رو از خودم بخوام

    بی تو حالا هر چی هست خیلی زیاده

    من کمم واسه بودن واسه موندن خیلی زخمیه تنم

    بی تو حالا هر چی هست خیلی زیاده

    من کمم واسه بودن واسه موندن خیلی زخمیه تنم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید محمد قنواتی به نام نمی دانم عکس جدید محمد قنواتی عکس ها و موزیک های جدید محمد قنواتی

    نمی دانم دانلود آهنگ جدید محمد قنواتی

     دانلود آهنگ جدید محمد قنواتی به نام نمی دانم با کیفیت بالا
     Download New Music By Mohammad Ghanavati Called Nemidanam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ نمی دانم

    نمی دانم چه میخواهم خدایا به دنبال چه میگردم شب و روز

    چه میجوید نگاه خسته ی من چرا افسرده است این قلب پر سوز

    ز جمع آشنایان میگریزم به کنجی میخزم آرام و خاموش

    نگاهم قوطه ور در تیرگی ها ببین حال دل خود میدهم گوش

    گریزانم از این مردم که با من به ظاهر همدم و یک رنگ هستند

    ولی در باطن از فرط حقارت به دامانم دو سر پیرایه بستم

    از این مردم که تا شعرم شنیدن به رویم چون گلی خوش بو شکفتن

    ولی آن دم که در خلوت نشستم مرا دیوانه ای بد نام گفتند

    ♫♫♫

    دل من ای دل دیوانه ی من که میسوزی از این ویرانگی ها

    مکن دیگر ز دست وی فریاد خدا را بس کنی دیوانگی ها

    گریزانم از این مردم که با من به ظاهر همدم و یک رنگ هستند

    ولی در باطن از فرط حقارت به دامانم دو سر پیرایه بستم

    از این مردم که تا شعرم شنیدن به رویم چون گلی خوش بو شکفتن

    ولی آن دم که در خلوت نشستم مرا دیوانه ای بد نام گفتند

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید سعید حسین به نام چه کارش داری عکس جدید سعید حسین عکس ها و موزیک های جدید سعید حسین

    چه کارش داری دانلود آهنگ جدید سعید حسین

     دانلود آهنگ جدید سعید حسین به نام چه کارش داری با کیفیت بالا
     Download New Music By Said Hosein Called Che Karesh Dari
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ چه کارش داری

    هی توی مسیرت میرم تقصیر توئه اسیرت میشم من

    عمدا برات تب میکنم همه چی رو مرتب میکنم من

    اینور و میبینی اونوری میری تو داری راه خودتو میری

    میام توی مسیرت میگم شدم اسیرت

    میام توی مسیرت میگم شدم اسیرت

    چیکارش داری ولش کن بره بره رد کارش

    اینجوری که اون دل میبره ببره حلالش

    چیکارش داری ولش کن بره بره رد کارش

    اینجوری که اون دل میبره ببره حلالش

    ♫♫♫

    انقده خوبی که دلم برات ضعف میره

    ببین این دلم واسه تو از دست میره

    انقده خوبی راه به راه دلم تنگ میشه

    میبری حواس آدم پیشت هنگ میشه

    چیکارش داری ولش کن بره بره رد کارش

    اینجوری که اون دل میبره ببره حلالش

    چیکارش داری ولش کن بره بره رد کارش

    اینجوری که اون دل میبره ببره حلالش

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علی محبوبی به نام نمیدونی عکس جدید علی محبوبی عکس ها و موزیک های جدید علی محبوبی

    نمیدونی دانلود آهنگ جدید علی محبوبی

     دانلود آهنگ جدید علی محبوبی به نام نمیدونی با کیفیت بالا
     Download New Music By Ali Mahbubi Called Nemidoni
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ نمیدونی

    نیستی و خیالت هر شب نمیذاره که بخوابم خاطراتت مثل دریا من یه کشتی زیر آبم زیر آبم

    یاد حرفای قشنگت خنده رو لبم میاره اما چشمام مثل بارون توی خنده هام میباره میباره

    نمیدونی که بعد تو دلم با غصه سر شد دیگه حتی ازم خسته شده واژه ی برگرد

    رو لبای تو خنده تو دلم پر از غم تو تو حواست جای دیگه اما من دنیام همه تو

    نمیدونی که بعد تو دلم با غصه سر شد دیگه حتی ازم خسته شده واژه ی برگرد

    رو لبای تو خنده تو دلم پر از غم تو تو حواست جای دیگه اما من دنیام همه تو

    ♫♫♫

    توی این خونه هنوزم بوی عطر تو نشسته هنوز این دیوونه ی تو دل به هیچ کسی نبسته نبسته

    زندگیم همرنگ چشمات مثل شب تاریک و تیره کاش از اول میدونستم عشقم از یاد تو میره یاد تو میره

    نمیدونی که بعد تو دلم با غصه سر شد دیگه حتی ازم خسته شده واژه ی برگرد

    رو لبای تو خنده تو دلم پر از غم تو تو حواست جای دیگه اما من دنیام همه تو

    نمیدونی که بعد تو دلم با غصه سر شد دیگه حتی ازم خسته شده واژه ی برگرد

    رو لبای تو خنده تو دلم پر از غم تو تو حواست جای دیگه اما من دنیام همه تو

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حسین احمدی به نام چه کنم عکس جدید حسین احمدی عکس ها و موزیک های جدید حسین احمدی

    چه کنم دانلود آهنگ جدید حسین احمدی

     دانلود آهنگ جدید حسین احمدی به نام چه کنم با کیفیت بالا
     Download New Music By Hossein Ahmadi Called Che Konam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ چه کنم

    یار بی رحم و من از درد به جانم چه کنم

    من چنین یار چنان آه ندارم چه کنم

    میرود گریه کنان نعره زنان سینه کنان

    مست و دیوانه و رسوای جهانم چه کنم

    بی تو امروز حسرت و غم زیسته ام

    تا اگر روز دگر زنده بمانم چه کنم

    بی تو اما نتوان چاره ی عشق تو ولی

    دل بیچاره تحمل نتوانم چه کنم

    ♫♫♫

    آخر ای آهوی مشکین چه خطا رفت که تو

    با همه انس گرفتی و رمیدی از ما

    حیف باشد که چو گل بر کف هر خار نهی

    تا منی را به صد ناز کشیدی از ما

    بی تو امروز حسرت و غم زیسته ام

    تا اگر روز دگر زنده بمانم چه کنم

    بی تو اما نتوان چاره ی عشق تو ولی

    دل بیچاره تحمل نتوانم چه کنم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حمید امینی فر به نام روانه شو عکس جدید حمید امینی فر عکس ها و موزیک های جدید حمید امینی فر

    روانه شو دانلود آهنگ جدید حمید امینی فر

     دانلود آهنگ جدید حمید امینی فر به نام روانه شو با کیفیت بالا
     Download New Music By Hamid Aminifar Called Ravane Sho
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ روانه شو

    تو این هوای سرد تنها شده این مرد بدون احساسش قلبش شده پر درد

    صدای پای تو حک شد توی ذهنم لحظه ای که میری من دیوونه تر میشم

    به سوی من روانه شو روانه شو برم تو را ببین مرا ببین مرا در این هوای ماوراء

    جدا نشو از این دلم فدای گریه هات گلم همیشه تو خیالتم به کی بگم به یادتم

    ♫♫♫

    تویی در این هوای پست به خاطرم امیدی هست جدا بشم از این غمو بمونی توی خاطرم

    نبر صداتو واسه من بالا آره زیادییه میدونی که بدون تو روزامم تو سیاهین

    به سوی من روانه شو روانه شو برم تو را ببین مرا ببین مرا در این هوای ماوراء

    جدا نشو از این دلم فدای گریه هات گلم همیشه تو خیالتم به کی بگم به یادتم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید سامراد به نام عشق دیوونه عکس جدید سامراد عکس ها و موزیک های جدید سامراد

    عشق دیوونه دانلود آهنگ جدید سامراد

     دانلود آهنگ جدید سامراد به نام عشق دیوونه با کیفیت بالا
     Download New Music By Samrad Called Eshghe Divoone
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عشق دیوونه

    میزنه بارون و من یاد توام رفتی چه اسونو من یاد توام

    زدی و شکستی مثل هر دفعه این دل داغونو من یاد توام

    اگه موندنی نبودی پس چرا گذاشتی من بهت عادت بکنم

    از دلم نمیری هرگز عشق من بذار خیالتو راحت بکنم

    عشق دیوونه ی من نرو از تو زندگیم

    میدونم زد دلتو اون همه دیوونگیم

    نیستی توی این هوا کنارم قدم بزنی

    عشقمونو تا ابد تو بدهکار منی

    عشق دیوونه ی من نرو از تو زندگیم

    میدونم زد دلتو اون همه دیوونگیم

    بیا بازم به دلم زخمای تازه بزن

    اون دوست داره ولی نه به اندازه ی من

    ♫♫♫

    من خاطرات خوبتو تو یه خونه پر غم ساختی برام

    من همه زندگیمو تو هم این فاصله رو ریختی به پام

    نمیدونم تو کجایی و نمیدونم بی تو حتی کجام

    دور نشو ازم نذار دلامون به دوری عادت بکنن

    جوری عاشقت بودم که یه شهر بهت حسادت بکنن

    چجوری اجازه دادی که چشات بهم خیانت بکنن

    خیانت بکنن

    عشق دیوونه ی من نرو از تو زندگیم

    میدونم زد دلتو اون همه دیوونگیم

    نیستی توی این هوا کنارم قدم بزنی

    عشقمونو تا ابد تو بدهکار منی

    عشق دیوونه ی من نرو از تو زندگیم

    میدونم زد دلتو اون همه دیوونگیم

    بیا بازم به دلم زخمای تازه بزن

    اون دوست داره ولی نه به اندازه ی من

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید امیر خلیفه و پویا به نام یادت میوفتم عکس جدید امیر خلیفه و پویا عکس ها و موزیک های جدید امیر خلیفه و پویا

    یادت میوفتم دانلود آهنگ جدید امیر خلیفه و پویا

     دانلود آهنگ جدید امیر خلیفه و پویا به نام یادت میوفتم با کیفیت بالا
     Download New Music By Amir Khalife (Ft Pouya) Called Yadet Mioftam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ یادت میوفتم

    نبودم بگو کی مونده پیشت ببین عشق قدیمی داره دیوونه میشه

    میموندی پیشم ولی با من نبودی میخواستمت من ولی یادم نبودی

    یادت میوفتم اشکام میاد هی تو این خیابون با پای پیاده

    هر کاری کردم تو بازم بخندی من نمیخندم آخه دردام زیاده

    یادمه هی میگفتی عاشقمی و تیک میزدی تو با همه

    یادمه تکست میدادی اشک میریختی واسم هی

    معنی نداره واسم عشق اون چیزا که ساخته بودیمو خراب کردی

    عیب نداره از این به بعد تنهایی میسازمش

    تنها رفیق تنهاییام قلم و ورق و سازمه اشتباه من این بود که

    فکر میکردم عاشقمیو فرق میکردی با همه

    از قدیم عادت داشتی دست بذاری رو نقطه ضعف لعنتیم

    که خودت بودی هر چی سمتت اومدم تو پس زدی

    کاری کردی که اگه یه جایی دیدیم همو با همدیگه دست ندیم

    بهم زدیم دست تو نیست ذاتت اینه درگیر مخ ..

    حق داری که بخندی بهم هیچ کس توی این خیابونا هر شب تو رو مست ندید

    بذار بگم حرفامو د گوشیتو بردار لعنتی

    یادت میوفتم اشکام میاد هی تو این خیابون با پای پیاده

    هر کاری کردم تو بازم بخندی من نمیخندم آخه دردام زیاده

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید پیمان پیتون به نام دلت نمیسوزه برام عکس جدید پیمان پیتون عکس ها و موزیک های جدید پیمان پیتون

    دلت نمیسوزه برام دانلود آهنگ جدید پیمان پیتون

     دانلود آهنگ جدید پیمان پیتون به نام دلت نمیسوزه برام با کیفیت بالا
     Download New Music By Peyman Python Called Delet Nemisooze Baram
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دلت نمیسوزه برام

    دل تو میسوزه برام نمیرسه به تو صدام

    حالا منمو تنهاییامو یه دل سرگردون

    نرو که بی تو میمیرم سراغ تو رو میگیرم

    روزتای خوبمونو بیا دوباره بهم برگردون

    دلی که میمیره برات داره میسوزه تو هوات

    سوختمو ندیدی با اینکه جلو چشمت بودم

    کیه جای منه الان خاطره هامون کجا

    تو چرا بی معرفتی با من آخه عشقت بودم

    هر روزم با خیالت رد شد حال دلم بد شد ولی نفهمیدی

    عشق تو میریزه از چشمامو معنی اشکامو چرا نفهمیدی

    هر روزم با خیالت رد شد حال دلم بد شد ولی نفهمیدی

    عشق تو میریزه از چشمامو معنی اشکامو چرا نفهمیدی

    ♫♫♫

    حالا که گیرته دلم بذار حرفامو بگم

    تو بودی اونی که میخواستم پای عشقش وایستم

    کی میدونه حال منو با تو دیوونه شدمو

    کنار تو بودنو از همه دنیا میخواستم

    دلی که میمیره برات داره میسوزه تو هوات

    سوختمو ندیدی با اینکه جلو چشمت بودم

    کیه جای منه الان خاطره هامون کجا

    تو چرا بی معرفتی با من آخه عشقت بودم

    هر روزم با خیالت رد شد حال دلم بد شد ولی نفهمیدی

    عشق تو میریزه از چشمامو معنی اشکامو چرا نفهمیدی

    هر روزم با خیالت رد شد حال دلم بد شد ولی نفهمیدی

    عشق تو میریزه از چشمامو معنی اشکامو چرا نفهمیدی

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید محمدحسین اکبری به نام رویای پاییزی عکس جدید محمدحسین اکبری عکس ها و موزیک های جدید محمدحسین اکبری

    رویای پاییزی دانلود آهنگ جدید محمدحسین اکبری

     دانلود آهنگ جدید محمدحسین اکبری به نام رویای پاییزی با کیفیت بالا
     Download New Music By Mohammad Hossein Akbari Called Royaye Paeezi
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ رویای پاییزی

    تو سکوت سرد پاییز وقتی دستامو گرفتی

    همه ی دلتنگیا رو از منه خسته گرفتی

    توی این مسیر ممتد پا به پای من رها شو

    زیر بارونای پاییز حس خوب لحظه ها شو

    توی دنیایی که چشمات زنگ ناب عاشقی شه

    میشه پر کشید تا رویام بی تو هرگز نه نمیشه

    قصه ی ما تا همیشه طعم شیرین شروعه

    خنده های بی مثالت مژده ی حس طلوعه

    ♫♫♫

    خوب من با تو من رد شدم از خود واژه ی بی کسی

    توی این ما هر نفس این تویی که به من میرسی

    عشقمون با همه سادگیش خط به خط شعر آرامشه

    باید این شعر دلدادگی تا ابد واسه ی ما بشه

    توی دنیایی که چشمات زنگ ناب عاشقی شه

    میشه پر کشید تا رویام بی تو هرگز نه نمیشه

    قصه ی ما تا همیشه طعم شیرین شروعه

    خنده های بی مثالت مژده ی حس طلوعه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 2,544
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,544
  • بازدید ماه : 3,074
  • بازدید سال : 24,055
  • بازدید کلی : 552,746