loading...
کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی
ads


امیر بازدید : 127 سه شنبه 15 آبان 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ عشق دلم امید افخم

  • دانلود آهنگ عشق دلم امید افخم

    پخش آنلاین آهنگ امید افخم به نام عشق دلم

    دانلود اهنگ جدید

    قبل از اینکه تورو بشناسم یه چیزی توو زندگیم کم بود
    واسه‌ی این دل دیوونه عاشقی یه حس مبهم بود
    تو رسیدی و دلم حس کرد همه چیشو داره میبازه
    گفتی هیچ کسی نمیتونه بینمون فاصله بندازه
    عشق دلم دلو آروم میکنی وقتی بهم زل میزنی
    حس خوبیه که هر لحظه تو همراه منی
    عشق دلم این روزا که پیشمی حال و هوام یه جور دیگست
    مگه میشه به چشای مهربونت دل نبست

    دانلود آهنگ عشق دلم امید افخم

    دانلود آهنگ - دانلود اهنگ

    حالمون خوبه کنار هم زندگیمون مثل یه رویاست
    وقتی میخونم واسه چشمات همه‌ی ترانه‌هام زیباست
    حالمون خوبه کنار هم منو عادت به خودت دادی
    تو یه اتفاق خوبی که توی سرنوشتم افتادی
    عشق دلم دلو آروم میکنی وقتی بهم زل میزنی
    حس خوبیه که هر لحظه تو همراه منی
    عشق دلم این روزا که پیشمی حال و هوام یه جور دیگست
    مگه میشه به چشای مهربونت دل نبست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 2,572
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,572
  • بازدید ماه : 3,102
  • بازدید سال : 24,083
  • بازدید کلی : 552,774