loading...
کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی
ads


امیر بازدید : 87 سه شنبه 15 آبان 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید 14 آبان 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

  • دانلود آهنگ جدید 14 آبان 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

    دانلود تمام آهنگ های جدید و گلچین 14 آبان 97

    منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت و پخش آنلاین

    آهنگ ها با لینک مستقیم و به همراه متن از نیک موزیک

    14 آبان

    دانلود در ادامه مطلب

    دانلود آهنگ جدید 14 آبان 97

    1

    دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام دوریت عشق من عکس جدید شایان اشراقی عکس ها و موزیک های جدید شایان اشراقی

    دوریت عشق من دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی

     دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام دوریت عشق من با کیفیت بالا
     Download New Music By Shayan Eshraghi Called Doorit Eshghe Man
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دوریت عشق من

    دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت

    دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت

    نه نمیشه نباشی تو واسه دل دیوونم درمون و دوایی تو

    من از همه دورم یکم از تو نه ولی آخه نه سخته بودنتم

    دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت

    دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت

    ♫♫♫

    بد نگذره انقدر دوست دارم چقدر خوبه هستی چقدر خوبه حالم

    دستم کجه تو رو میدزدم از این شهر آره دیوونم عزیزم آره دیوونم

    دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت

    دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید پیربد به نام خواهش عکس جدید پیربد عکس ها و موزیک های جدید پیربد

    خواهش دانلود آهنگ جدید پیربد

     دانلود آهنگ جدید پیربد به نام خواهش با کیفیت بالا
     Download New Music By Pirbod Called Khahesh
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ خواهش

    با اینکه دلم صاف نشد ازت بهت وفادارم

    نشون میدی حستو به من باز دوست دارم

    چرا اون آدم سابق نیستی حرف میزنم توی روم وایمیستی

    تو که بد نبودی انقدر واسه من

    چیکار کنم تو باهام بسازی بگو چی میخوایی ازم

    میدونی که دوریت واسم سخته به روت نمیاری اصلا

    نشی دور از این دل تنها آره من فقط تو رو میخوام نرو

    چیکار کنم تو باهام بسازی بگو چی میخوایی ازم

    میدونی که دوریت واسم سخته به روت نمیاری اصلا

    نشی دور از این دل تنها آره من فقط تو رو میخوام نرو

    ♫♫♫

    آخر میفهمی تو اشتباهتو زود تر عوض کن خب دیگه راهتو

    یعنی میشه عشقمون دوباره تکرار بشه

    تو با دلم راه بیا این حرف نیست یه خواهشه

    چیکار کنم تو باهام بسازی بگو چی میخوایی ازم

    میدونی که دوریت واسم سخته به روت نمیاری اصلا

    نشی دور از این دل تنها آره من فقط تو رو میخوام نرو

    چیکار کنم تو باهام بسازی بگو چی میخوایی ازم

    میدونی که دوریت واسم سخته به روت نمیاری اصلا

    نشی دور از این دل تنها آره من فقط تو رو میخوام نرو

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مجید جاوید به نام حس مبهم عکس جدید مجید جاوید عکس ها و موزیک های جدید مجید جاوید

    حس مبهم دانلود آهنگ جدید مجید جاوید

     دانلود آهنگ جدید مجید جاوید به نام حس مبهم با کیفیت بالا
     Download New Music By Majid Javid Called Hesse Mobham
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حس مبهم

    فاصله زیاده تا عشق این فداکاری یا عشق

    ولی هر چه بود که بودش قدم اول و برداشت

    واسه چشمای سیاهش واسه ی حس نگاهش

    واسه ی اون همه خواهش یکی آبروشو میذاشت

    یکی آبروشو میذاشت یکی آبروشو میذاشت

    یه آهوی زخمی یه بی کس تنها

    خودت که میدونی من از تو چی میخوام

    میخواستی تا این حد بد عادتم نکنی

    چی میشه حالا مگه ضمانتم بکنی

    ♫♫♫

    کوچه باغای خیالم بوی نیشابورو میده

    نکنه صدای قلبم به قدمگاهت رسیده

    لذت یه حس مبهم منو تا اونجا کشونده

    اونجا که تا دیدن تو چند قدم بیشتر نمونده

    چند قدم بیشتر نمونده

    یه آهوی زخمی یه بی کس تنها

    خودت که میدونی من از تو چی میخوام

    میخواستی تا این حد بد عادتم نکنی

    چی میشه حالا مگه ضمانتم بکنی

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید امیر شهیار به نام درو تخته عکس جدید امیر شهیار عکس ها و موزیک های جدید امیر شهیار

    درو تخته دانلود آهنگ جدید امیر شهیار

     دانلود آهنگ جدید امیر شهیار به نام درو تخته با کیفیت بالا
     Download New Music By Amir Shahyar Called Daro Takhte
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ درو تخته

    همه درا بستس دیگه چشا رو باید بست پاتو پس نکش اصلا عشق تو یه لحظست

    مثل همین الان که تو رو به روم هستی چرا وانمود میکنی ازم میترسی

    حالا بهترین وقته رو تو دست بذارم با هم بشیم در و تخته من شک ندارم

    حالا بهترین وقته رو من دست بذاری جملم امریه اصلا راه پس نداری همین یه راهو داری

    ♫♫♫

    من حرفامو بهت زدم میخوام عقب عقب نرم اما تورم از دست دادم یجورایی گیرم

    یجوریه طرز نگاهت حرف میزنه باهام چشات نمیگم که دلت نخواد حاشیه میرم

    حالا بهترین وقته رو تو دست بذارم با هم بشیم در و تخته من شک ندارم

    حالا بهترین وقته رو من دست بذاری جملم امریه اصلا راه پس نداری همین یه راهو داری

    ♫♫♫

    همه درا بستس دیگه چشا رو باید بست پاتو پس نکش اصلا عشق تو یه لحظست

    مثل همین الان که تو رو به روم هستی چرا وانمود میکنی ازم میترسی

    حالا بهترین وقته رو تو دست بذارم با هم بشیم در و تخته من شک ندارم

    حالا بهترین وقته رو من دست بذاری جملم امریه اصلا راه پس نداری همین یه راهو داری

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حامد ملک لو به نام عادت عکس جدید حامد ملک لو عکس ها و موزیک های جدید حامد ملک لو

    عادت دانلود آهنگ جدید حامد ملک لو

     دانلود آهنگ جدید حامد ملک لو به نام عادت با کیفیت بالا
     Download New Music By Hamed Maleklou Called Adat
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عادت

    عادیه واست دیگه این رابطه شده واست از روی عادت هر دقیقه میری هی با خیال راحت

    کاری کردی که بمونه خاطرات بدت با من خیلی بده واقعا

    باشه یادم میمونه کارایی که میکردی تو با دل سادم

    ولی بازم موندم پای تویی که میگفتی عاشقمی همیشه همه جا واسه همیم

    اما تو ساده تر از اینا دل میکنی

    میرم ولی اینو یادت باشه کی بی احساسه اگه تو رو خوشحالت کنه تو رو یاد کی میندازه

    اون اونی که تو رو گرفت ازم من موندمو این حال بدم حالا بهم بگو کی بی احساسه

    ♫♫♫

    دیگه دست بردار نیست توقعی از توی لجباز هر چی شده گردن من ننداز

    اونی که شکوندی یه عمره تنهاست تنهاست

    منو نشناس یه آدم یه دنده یه آدم حساس دیگه ادامه دادنش حاشیه سازیه سر راست

    بگم اونی که ضرر کرد تو بودی که بد باخت این بازیو بد باخت

    میرم ولی اینو یادت باشه کی بی احساسه اگه تو رو خوشحالت کنه تو رو یاد کی میندازه

    اون اونی که تو رو گرفت ازم من موندمو این حال بدم حالا بهم بگو کی بی احساسه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علی سیف به نام آرزوها عکس جدید علی سیف عکس ها و موزیک های جدید علی سیف

    آرزوها دانلود آهنگ جدید علی سیف

     دانلود آهنگ جدید علی سیف به نام آرزوها با کیفیت بالا
     Download New Music By Ali Seif Called Arezooha
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ آرزوها

    وقتی تو پلکای بسته ی منی تو رو دارم تو تموم لحظه هام

    من فقط برای گریه کردنام تکیه گاه شونه ی تو رو میخوام

    آخه هیچ حرارتی برای من دیگه اون گرمی آغوش تو نیست

    واسه من هیچ عطر عاشقونه ای عطر جادویی تن پوش تو نیست

    داشتن تو توی دستای خودم اینم از اون آرزو هاست که نشد

    من هنوز درگیر احساس توام دل من خیلی چیزا خواست که نشد

    ♫♫♫

    بغض من موقع زل زدن به تو بغض لحظه های آخر شده بود

    من همونم که شب رفتن تو جلو چشمای تو پر پر شده بود

    داشتن تو توی دستای خودم اینم از اون آرزو هاست که نشد

    من هنوز درگیر احساس توام دل من خیلی چیزا خواست که نشد

    داشتن تو توی دستای خودم اینم از اون آرزو هاست که نشد

    من هنوز درگیر احساس توام دل من خیلی چیزا خواست که نشد

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مسعود راد به نام بارونا عکس جدید مسعود راد عکس ها و موزیک های جدید مسعود راد

    بارونا دانلود آهنگ جدید مسعود راد

     دانلود آهنگ جدید مسعود راد به نام بارونا با کیفیت بالا
     Download New Music By Masood Raad Called Baroona
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ بارونا

    چه بارونی میاد اما هنوزم تو اتاق حبسم خیلی وقته دستامو به این میز سیاه بستم

    شبیه اشک تو چشمات جامو به بغض تو دادم

    انقدر جای تو باریدم که از چشم تو افتادم که از چشم تو افتادم

    منو بارونا هم دردیم که میباریمو میخندیم منو بارونا از این لحظه به هیچ کس دل نمیبندیم

    ما با غصه نمیجنگیم ما محکوم شده به مرگیم منو بارونا تسلیمیم منو بارونا هم دردیم

    ♫♫♫

    چه بارونی میاد اما فقط وقت تماشاست امشب خیلی دلم میخواست الان منم تو بارونا باشم

    .. در میزنه انگار داره میاد یه مهمونی چقدر خالیه امشب تو این خلوت بارونی

    منو بارونا هم دردیم که میباریمو میخندیم منو بارونا از این لحظه به هیچ کس دل نمیبندیم

    ما با غصه نمیجنگیم ما محکوم شده به مرگیم منو بارونا تسلیمیم منو بارونا هم دردیم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید کیوان طبیب به نام دفتر خاطره هام عکس جدید کیوان طبیب عکس ها و موزیک های جدید کیوان طبیب

    دفتر خاطره هام دانلود آهنگ جدید کیوان طبیب

     دانلود آهنگ جدید کیوان طبیب به نام دفتر خاطره هام با کیفیت بالا
     Download New Music By Keivan Tabib Called Daftare Khatereham
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دفتر خاطره هام

    دفتر خاطره هام پر از تو شد همه ی شهر و با هم قدم زدیم

    از نیاورون تا میدون کتاب همه روزا رو با هم ورق زدیم

    اون صدای خنده هات حالت ناز چشات مثل اولین قرار تو برام مقدسی

    مثل رویا و خیال مثل دریای شمال اورست قلب من تو برام همه کسی

    ♫♫♫

    حالا دستات توی دستای منه تو نباشی زندگیم جهنمه

    با تو اینجا شده مرکز جهان مثل پاریس یا ونیز بام تهران

    توی کافه های این شهر شلوغ منو تنها توی تاریکی نذار

    دستاتو از من نگیر ای هم نفس پاتو هرگز روی قلب من نذار

    اون صدای خنده هات حالت ناز چشات مثل اولین قرار تو برام مقدسی

    مثل رویا و خیال مثل دریای شمال اورست قلب من تو برام همه کسی

    اونور دنیا بری من همیشه با توام تو مثل .. عشق من مثل پیکاسو ام

    اونور دنیا بری من همیشه با توام تو مثل .. عشق من مثل پیکاسو ام

    اونور دنیا بری من همیشه با توام تو مثل .. عشق من مثل پیکاسو ام

    اونور دنیا بری من همیشه با توام تو مثل .. عشق من مثل پیکاسو ام

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حامی عاشوری به نام پاییز عکس جدید حامی عاشوری عکس ها و موزیک های جدید حامی عاشوری

    پاییز دانلود آهنگ جدید حامی عاشوری

     دانلود آهنگ جدید حامی عاشوری به نام پاییز با کیفیت بالا
     Download New Music By Hami Ashouri Called Paeez
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ پاییز

    دوباره دلتنگی دوباره پاییزه روزای بعد از تو چقدر غم انگیزه

    دوباره دلتنگی قلبی که دلگیره تو این خزون بی تو بهونه میگیره

    برگا که میریزن توی خیابونا من بی تو سرگردون هم بغض بارونم

    هر گوشه ی این شهر ما خاطره داریم کجا گمت کردم کجا نمیدونم

    چند ساله پاییزا دلگیر دلگیرن تو که نیستی دیگه چرا نمیمیرم

    قرصای قبل از خواب همیشه بدحالی از این همه تردید از زندگی سیرم

    چند ساله پاییزا دلگیر دلگیرن تو که نیستی دیگه چرا نمیمیرم

    قرصای قبل از خواب همیشه بدحالی از این همه تردید از زندگی سیرم

    ♫♫♫

    میرم همون کافه سر همون میزی که قصه هامونو یه عمره میدونه

    حالا دو تا قهوه یه نیمکت خالی منو خیال تو یه حس ویرونه

    پاییز میاد و من زرد و مه آلودم این کافه بعد از تو رفیق دردامه

    رفتی و هر لحظم ترانه شد بی تو رفتی و یاد تو همیشه باهامه

    چند ساله پاییزا دلگیر دلگیرن تو که نیستی دیگه چرا نمیمیرم

    قرصای قبل از خواب همیشه بدحالی از این همه تردید از زندگی سیرم

    چند ساله پاییزا دلگیر دلگیرن تو که نیستی دیگه چرا نمیمیرم

    قرصای قبل از خواب همیشه بدحالی از این همه تردید از زندگی سیرم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید محمد یاوری به نام رویا عکس جدید محمد یاوری عکس ها و موزیک های جدید محمد یاوری

    رویا دانلود آهنگ جدید محمد یاوری

     دانلود آهنگ جدید محمد یاوری به نام رویا با کیفیت بالا
     Download New Music By Mohammad Yavari Called Roya
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ رویا

    واسه خاطر تو بود جنگیدم همه میگفتن چقدر دیوونم

    واسه تو گذشتم حتی از خودم راست میگفتم خودمم میدونم

    واسه داشتنت گذشتم از همه با تو میساختم همه دنیامو

    به خودم تا اومدم جا موندم فهمیدم که من چقدر تنهامو

    لعنتی جز تو مگه چی خواستم همه حرفام واسه تو رویا بود

    وقتی رد شدی شکوندی دلمو واسه من اونجا ته دنیا بود

    لعنتی جز تو مگه چی خواستم همه حرفام واسه تو رویا بود

    وقتی رد شدی شکوندی دلمو واسه من اونجا ته دنیا بود

    ♫♫♫

    خودمو به پای تو سوزوندم همهی من واسه ی تو کم بود

    تو نبودی نیمه ی گم شدمو از همون اول رفیقم غم بود

    لعنتی جز تو مگه چی خواستم همه حرفام واسه تو رویا بود

    وقتی رد شدی شکوندی دلمو واسه من اونجا ته دنیا بود

    لعنتی جز تو مگه چی خواستم همه حرفام واسه تو رویا بود

    وقتی رد شدی شکوندی دلمو واسه من اونجا ته دنیا بود

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام زیر حکم عکس جدید مجید خراطها عکس ها و موزیک های جدید مجید خراطها

    زیر حکم دانلود آهنگ جدید مجید خراطها

     دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام زیر حکم با کیفیت بالا
     Download New Music By Majid Kharatha Called Zire Hokm
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ زیر حکم

    واسه خاطر تو بود اگه یهو مست شدم اگه به قول خودت پاپتی و پست شدم

    من که آروم بودم پشت تو دعوا کردم حرف بد بلد نبودم که به هم وا کردم

    تو گفتی پشت من هستی تو بهم قول دادی من شرارتی نبودم تو منو هل دادی

    من رفیق باز بودم با تو دلم تنها شد واسه خاطر تو بود پام به زندون وا شد

    با وجود اینکه واست میدونستم مردم واسه وایسادن پشت تو ابد هم خوردم

    نه ملاقات من اومدی نه من زنگ زدم ببین سلولمو با بخت خودم رنگ زدم

    مامورای زندونم عین خودت دیوونن منه تنها رو از انفرادی میترسونن

    ♫♫♫

    گفتی اسمتو نیارم میدونم معنیشو من دیگه آخر خطم خودتم شاکی شو

    مردنم برام یه جشنه من به مرگ خندیدم پشیمون نیستم از اینکه جا زدی جنگیدم

    تو میگی که بی گناهی من تو فکر دیگم همه خوبا زیر حکما میدونن چی میگم

    چه شبایی که اذون گفت و نشستم بیدار که میان میبرنم الان پای چوبه ی دار

    حالا درس منه پرت رو تو بهم حالی کن پشتمو خالی کردی زیر پامم خالی کن

    این تو این چهار پایه اینبار اقلا رو باش لااقل وقت کشیدنش تو هم پررو باش

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید کاوه ایرانی به نام مغرور عکس جدید کاوه ایرانی عکس ها و موزیک های جدید کاوه ایرانی

    مغرور دانلود آهنگ جدید کاوه ایرانی

     دانلود آهنگ جدید کاوه ایرانی به نام مغرور با کیفیت بالا
     Download New Music By Kaveh Irani Called Maghror
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ مغرور

    اونی که میخوامش .. بوده از منو از دل من دوره

    منو انگاری نمیشناسه اون که میخوامش بی احساسه

    مثل یه رویا شده واسم خیلی وقته اونو میشناسم

    روی من چشماشو میبنده رد میشه ساده از احساسم

    اون دیگه یه غریبست یکی دیگه تو دلش هست

    راه عشقمو به دلش بست آره یکی دیگه تو دلش هست

    چشمام ابر و بارون تنم سرمای زمستون

    تنها با این دل داغون منمو خاطره هامون

    ♫♫♫

    ندیدنش واسم راحت نیست آخه عشقم رو عادت نیست

    حسم به اونی که باهاشه چیزی به غیر حسادت نیست

    آشوبم اما اون آرومه ته این رابطه معلومه

    عشقی که یک طرفه باشه به نرسیدن محکومه

    اون دیگه یه غریبست یکی دیگه تو دلش هست

    راه عشقمو به دلش بست آره یکی دیگه تو دلش هست

    چشمام ابر و بارون تنم سرمای زمستون

    تنها با این دل داغون منمو خاطره هامون

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید کاوه ایرانی به نام صفحه عکس جدید کاوه ایرانی عکس ها و موزیک های جدید کاوه ایرانی

    صفحه دانلود آهنگ جدید کاوه ایرانی

     دانلود آهنگ جدید کاوه ایرانی به نام صفحه با کیفیت بالا
     Download New Music By Kaveh Irani Called Safhe
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ صفحه

    تو به هر دری میزنی تا پشت سرم حرفی بزنی

    منتظر یه فرصتی که بهم زخمی بزنی

    تو دیگه از کدوم قماشی که با حرفات قلبمو میخراشی

    حالا که دستت بهم نمیرسه چرا واسم دشمن میتراشی

    با تو من ضررات هر دفعه تو پشت سرم میذاری صفحه

    چه نقشی داری نرو طفره تا بدونم این وسط کی زی نفعه

    با تو من ضررات هر دفعه تو پشت سرم میذاری صفحه

    چه نقشی داری نرو طفره تا بدونم این وسط کی زی نفعه

    ♫♫♫

    یه اوام فریب اخازیه دروغ میگه کارش صحنه سازیه

    به ریختن آبروم راضیه وکیل خودشه و سه من قاضیه

    دهن به دهن شدن و جر و بحث نمیکنم چون کار تو سفسطس

    یه جور راهمو بستی از پیش و پس به خودم نیام کلاهم پس معرکست

    با تو من ضررات هر دفعه تو پشت سرم میذاری صفحه

    چه نقشی داری نرو طفره تا بدونم این وسط کی زی نفعه

    با تو من ضررات هر دفعه تو پشت سرم میذاری صفحه

    چه نقشی داری نرو طفره تا بدونم این وسط کی زی نفعه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید فیروز رادمرد به نام اورییم اولارسان عکس جدید فیروز رادمرد عکس ها و موزیک های جدید فیروز رادمرد

    اورییم اولارسان دانلود آهنگ جدید فیروز رادمرد

     دانلود آهنگ جدید فیروز رادمرد به نام اورییم اولارسان با کیفیت بالا
     Download New Music By Firouz Radmard Called Ourayim Olarsan
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ اورییم اولارسان

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 263
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 21,244
  • بازدید کلی : 549,935