loading...
کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی
ads


امیر بازدید : 66 پنجشنبه 11 مرداد 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام حوصله کن

  • دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام حوصله کن
    بکش منو ولی نذار که من توی دلت بمیرم
    اگه دلت جهنمه بسوزم و بهشت نمیرم
    این عاشقی شاید برات گرون تموم بشه میدونم
    من از خودم دارم این انتقام سختو هی میگیرم
    جون دلم تویی جون دلم نرو که رفتنت غمو میذاره توو دلم
    حوصله کن به پای این دلِ بی صبر و حوصلم
    همه کسم همه دنیای من خلاصه میشه توو نگات از آخرش نگو
    دق میکنم یه چشم بهم زدن بیشتر شه فاصلم

    دانلود - آهنگ - اهنگ
    متن آهنگ حسین توکلی به نام حوصله کن
    دانلود آهنگ - دانلود اهنگ

    به همه خوبیات قسم بی تو من توی مخمصم
    هر چقدر با تو کاملم تو که نباشی ناقصم
    جون دلم تویی جون دلم نرو که رفتنت غمو میذاره توو دلم
    حوصله کن به پای این دلِ بی صبر و حوصلم
    همه کسم همه دنیای من خلاصه میشه توو نگات از آخرش نگو
    دق میکنم یه چشم بهم زدن بیشتر شه فاصلم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 2,826
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,826
  • بازدید ماه : 3,356
  • بازدید سال : 24,337
  • بازدید کلی : 553,028