loading...
کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی
ads


امیر بازدید : 181 پنجشنبه 11 مرداد 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ساسی به نام چه پسری

  • دانلود آهنگ جدید ساسی به نام چه پسری
    اراده کن همین الان قربون خودتو اون لبات میشم
    با همه تو قیافه ای حتی با منی که انقدر فدات میشم
    برقص باهام عقب جلو و این وری اون وری شِیک ایت
    خانوم انقدر تکون میخوری یهویی نریزه پیکت
    وااای من الان مستو ولم تو هم نزار دیگه دست رو دلم
    قربون اون رنگ لبات بگو که اجازه هست که برم
    من الان گیج تو‌ام چقدر خوب الان پیش توام
    الان چند وقته که من شب و روزُ درگیرِ توام
    بیا سری بیا سری جونم چه پسری
    بیا سری بیا سری ای جونم چه پسری
    بیا سری بیا سری چه پسری چه پسری
    بیا سری بیا سری چه پسری چه پسری

    دانلود - آهنگ - اهنگ
    متن آهنگ ساسی به نام چه پسری
    دانلود آهنگ - دانلود اهنگ

    بسه دیگه عشوه بده تکونش‌‌ هِی
    میدونی که جونم‌ الان بسته به جونت بِی
    حالا بیا یه چشمه بیا بغل عشقت
    انقدر خوب میرقصی خانوم یهویی نزنن چشمت
    چرا تنهات بزارم‌ وای بهت علاقه دارم یار من
    چرا یهو اینطوری شدم‌ خراب حالم وای
    بیا سری بیا سری جونم چه پسری
    بیا سری بیا سری ای جونم چه پسری
    بیا سری بیا سری چه پسری چه پسری
    بیا سری بیا سری چه پسری چه پسری

    دانلود - آهنگ - اهنگ
    متن آهنگ ساسی به نام چه پسری
    دانلود آهنگ - دانلود اهنگ

    هر سازی میزنی میرقصم ببین بد کاری دادی دستم
    میخوام فقط پیشم باشی و کمرتو سفت بچسبم
    هر سازی میزنی میرقصم ببین بد کاری دادی دستم
    میخوام فقط پیشم باشی و کمرتو سفت بچسبم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 2,759
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,759
  • بازدید ماه : 3,289
  • بازدید سال : 24,270
  • بازدید کلی : 552,961