loading...
کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی
ads


امیر بازدید : 92 پنجشنبه 11 مرداد 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید 8 مرداد 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

  • دانلود آهنگ جدید 8 مرداد 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

    دانلود تمام آهنگ های جدید و گلچین 8 مرداد 97

    منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت و پخش آنلاین

    آهنگ ها با لینک مستقیم و به همراه متن از نیک موزیک

    8 مرداد

    دانلود در ادامه مطلب

    دانلود آهنگ جدید 8 مرداد 97

    1

    دانلود آهنگ جدید رامین جوکار به نام دارم میرم عکس جدید رامین جوکار عکس ها و موزیک های جدید رامین جوکار

    دارم میرم دانلود آهنگ جدید رامین جوکار

    دانلود آهنگ جدید رامین جوکار به نام دارم میرم با کیفیت بالا
     Download New Music By Ramin Jokar Called Daram Miram
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دارم میرم

    دارم میرم به دیدنش مردم از این ندیدنش

    میخوام برم ببینمش بگم که مردم از غمش

    میخوام بشم هم نفسش نفس بشم تو نفسش

    میخوام بشم هم سفرش باهاش برم تا آخرش

    بهش بگم تو ماهمی همون رفیق راهمی

    میخوام بیام به دیدنش دیدن اون خندیدنت

    دارم میرم به دیدنش مردم از این ندیدنش

    میخوام برم ببینمش بگم که مردم از غمش

    ♫♫♫

    اون چشمای خمار تو اون مستی نگاه تو

    تویی که تو حال منی همیشه تو فال منی

    ببین که من خود توام که گم شدم به سوی خودم

    میخوام بیام به دیدنت دیدن اون خندیدنت

    دارم میرم به دیدنش مردم از این ندیدنش

    میخوام برم ببینمش بگم که مردم از غمش

    دارم میرم به دیدنش مردم از این ندیدنش

    میخوام برم ببینمش بگم که مردم از غمش

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید نیکرام به نام احساس عکس جدید نیکرام عکس ها و موزیک های جدید نیکرام

    احساس دانلود آهنگ جدید نیکرام

     دانلود آهنگ جدید نیکرام به نام احساس با کیفیت بالا
     Download New Music By Nikram Called Ehsas
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ احساس

    من از احساس تو قلبت یه عمره که خبر دارم

    یه عمره دور تر میشی و یه عمره که دوست دارم

    دارم آهسته میمیرم تو این روزای بیهوده

    ولی سر میکنم با این شب سرد مه آلوده

    همیشه فکر میکردم از احساسم خبر داری

    نفهمیدم تو این سال ها چقدر قصد سفر داری

    یه وقتایی همه دنیام میشه بی تاب بی اندازه

    همین دردا داره از من یه مرد دیگه میسازه

    چشامو بسته بودیو تو رو پیدا نمیکردم

    از اون شب من یه عمره که دارم دنبالت میگردم

    ♫♫♫

    تو قلبم کوه آتیشه ولی چشمام خونسرده

    حالا با من تموم شهر به دنبال تو میگرده

    تو قلبم کوه آتیشه ولی چشمام خونسرده

    حالا با من تموم شهر به دنبال تو میگرده

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید دامون حسینی به نام عشقم تو همونی عکس جدید دامون حسینی عکس ها و موزیک های جدید دامون حسینی

    عشقم تو همونی دانلود آهنگ جدید دامون حسینی

     دانلود آهنگ جدید دامون حسینی به نام عشقم تو همونی با کیفیت بالا
     Download New Music By Damoon Hosseini Called Eshgham To Hamooni
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عشقم تو همونی

    عشقم تو همونی که تو رویای منی خوب و مهربونی که تو فردای منی

    چشمات یه دلیله واسه عاشق شدنم وصله به توئه هر نفسم جون و تنم

    وای بمونی میمونم کنارت نباشی میشم بی قرارت

    تو میدونی که دیوونتم یه دیوونه منطق نداره

    دلش عاشق و بی قراره به پات میریزه هر چی داره

    بمونی میمونم کنارت نباشی میشم بی قرارت

    تو میدونی که دیوونتم یه دیوونه منطق نداره

    دلش عاشق و بی قراره به پات میریزه هر چی داره

    ♫♫♫

    با تو تو بهشتم زیر سقف آسمون تنها با همین سادگی و عشق و جنون

    چشمات رنگ آرامش دنیای منی جوری که یه دنیا پیش چشم تو کمه

    وای بمونی میمونم کنارت نباشی میشم بی قرارت

    تو میدونی که دیوونتم یه دیوونه منطق نداره

    دلش عاشق و بی قراره به پات میریزه هر چی داره

    بمونی میمونم کنارت نباشی میشم بی قرارت

    تو میدونی که دیوونتم یه دیوونه منطق نداره

    دلش عاشق و بی قراره به پات میریزه هر چی داره

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید امیر ستوده به نام حس خوب عکس جدید امیر ستوده عکس ها و موزیک های جدید امیر ستوده

    حس خوب دانلود آهنگ جدید امیر ستوده

     دانلود آهنگ جدید امیر ستوده به نام حس خوب با کیفیت بالا
     Download New Music By Amir Sotoodeh Called Hesse Khob
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حس خوب

    با تو حس خوبی دارم با تو چیزی کم ندارم

    با تو دنیام چه زیباست وقتی باشی تو کنارم

    با تو بودن آرزومه آرزوی ناتمومه

    تو بیا آرامشم باش واسه این دلی که خونه

    منو تو با هم که باشیم زندگی مثل یه رویاست

    من و تو با هم میسازیم هر چی خوبی که تو دنیاست

    منو تو با هم که باشیم زندگی مثل یه رویاست

    من و تو با هم میسازیم هر چی خوبی که تو دنیاست

    ♫♫♫

    دستتو بذار تو دستام با تو حس خوبی دارم

    با تو دنیام چه زیباست با تو چیزی کم ندارم

    با تو مهربونترینم بی تو من تنها ترینم

    با تو لحظه ها قشنگن تو بخند عزیز ترینم

    منو تو با هم که باشیم زندگی مثل یه رویاست

    من و تو با هم میسازیم هر چی خوبی که تو دنیاست

    منو تو با هم که باشیم زندگی مثل یه رویاست

    من و تو با هم میسازیم هر چی خوبی که تو دنیاست

    منو تو با هم که باشیم زندگی مثل یه رویاست

    من و تو با هم میسازیم هر چی خوبی که تو دنیاست

    منو تو با هم که باشیم زندگی مثل یه رویاست

    من و تو با هم میسازیم هر چی خوبی که تو دنیاست

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید ولی به نام دختر کابل عکس جدید ولی عکس ها و موزیک های جدید ولی

    دختر کابل دانلود آهنگ جدید ولی

     دانلود آهنگ جدید ولی به نام دختر کابل با کیفیت بالا
     Download New Music By Valy Called Dokhtare Kabol
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دختر کابل

    ای دختر کابل تو زیبا تری از گل هر جور و جفا را کنی صبر و تحمل

    ای دختر کابل تو زیبا تری از گل هر جور و جفا را کنی صبر و تحمل

    تو ای دختر کابل تو دنیای تحمل تو با برق نگاهت زنی سوی دلم پل

    ای دختر کابل تو زیبا تری از گل

    ♫♫♫

    به دل مهر و وفا داری برام یگانه دل داری بهر دل من یاری

    زیبا گل گلزار زیبا گل گزار

    چنان ماهی و زیبایی گمانم که تو رویایی با آن عشق دل آرایی

    ماهی به شب تار ماهی به شب تار

    تو ای دختر کابل تو دنیای تحمل تو با برق نگاهت زنی سوی دلم پل

    ای دختر کابل تو زیبا تری از گل هر جور و جفا را کنی صبر و تحمل

    ای دختر کابل تو زیبا تری از گل

    ♫♫♫

    دل من عاشق است میل تو دارد بر عشق دیگری دل نسپارد

    سر راه دلم عشق تو دام است نباشی کار دل بی تو تمام است

    تو ای دختر کابل تو دنیای تحمل تو با برق نگاهت زنی سوی دلم پل

    ای دختر کابل تو زیبا تری از گل هر جور و جفا را کنی صبر و تحمل

    تو ای دختر کابل تو دنیای تحمل تو با برق نگاهت زنی سوی دلم پل

    ای دختر کابل تو زیبا تری از گل

    دختر کابل دختر کابل دختر کابل

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مهدی رسولی به نام عشق بی حد عکس جدید مهدی رسولی عکس ها و موزیک های جدید مهدی رسولی

    عشق بی حد دانلود آهنگ جدید مهدی رسولی

     دانلود آهنگ جدید مهدی رسولی به نام عشق بی حد با کیفیت بالا
     Download New Music By Mehdi Rasooli Called Eshghe Bi Had
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عشق بی حد

    تو همه کس و همه چیزم تنهام نذار بهم میریزم من از عشق بی حدت مریضم

    منو میکشه تنهاییت عزیزم

    از همیشه دیوونه تر میشم وقتی دائم از تو دور میشم به تو فکر کردن کار هر روزمه

    تو نباشی دنیام زیر و روئه

    من به تو وابستمو شدم عاشق تو از همه دست کشیدم واسه خاطر تو

    هماهنگه تپش قلبم با تو من نمیدم به کسی هیچ رقم جاتو

    ♫♫♫

    انگیزه میده به من اون چشمای نازت باور نکردنی میشی تو با اون موهای بازت

    هی همه ی دنیای منی بگو دنیامو بهم میریزمی شدی واسم یه حس وابستگی

    آره تو شدی حس وابستگیم آره تو شدی حس وابستگیم

    من به تو وابستمو شدم عاشق تو از همه دست کشیدم واسه خاطر تو

    هماهنگه تپش قلبم با تو من نمیدم به کسی هیچ رقم جاتو

    من به تو وابستمو شدم عاشق تو از همه دست کشیدم واسه خاطر تو

    هماهنگه تپش قلبم با تو من نمیدم به کسی هیچ رقم جاتو

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید ماهان مقدس به نام یکی یدونم عکس جدید ماهان مقدس عکس ها و موزیک های جدید ماهان مقدس

    یکی یدونم دانلود آهنگ جدید ماهان مقدس

     دانلود آهنگ جدید ماهان مقدس به نام یکی یدونم با کیفیت بالا
     Download New Music By Mahan Moghadas Called Yeki Yedoonam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ یکی یدونم

    تو کیو میشناسی مثل منه احساسی میدونی عاشقتم یجور خاصی

    من مگه میتونم بدون تو پریشونم فقط به تو فکر میکنم یکی یدونم

    دل تو دلم نمونده واسه یکمی دیدن تو جون به لبم رسوند لحظه ی رسیدن تو

    دیگه بدون هواتو دارم

    دل به دلم نمونده که به حرفامو بگم اما چشامو خونده چشایی که من عاشقشم

    اگه بدونی هواتو دارم

    ♫♫♫

    تو بخوایی میشم همون که آرزوته اگه تو بیایی میتونی زیر و رو شه قلبم

    آرزو شه قلبم

    فقط میدونی با تو زنده میشم ولی من ازت میخوام بمونی پیشم بی تو آروم نمیشم

    دل تو دلم نمونده واسه یکمی دیدن تو جون به لبم رسوند لحظه ی رسیدن تو

    دیگه بدون هواتو دارم

    دل به دلم نمونده که به حرفامو بگم اما چشامو خونده چشایی که من عاشقشم

    اگه بدونی هواتو دارم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید بنجامین به نام تو بی نظیری عکس جدید بنجامین عکس ها و موزیک های جدید بنجامین

    تو بی نظیری دانلود آهنگ جدید بنجامین

     دانلود آهنگ جدید بنجامین به نام تو بی نظیری با کیفیت بالا
     Download New Music By Benjamin Called To Binaziri
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ تو بی نظیری

    چی میبشه دلامون یکی بشه دل تو تهش سهم من بشه

    دوباره بخندی برای من بیایی سمت من تا یکی شدن

    چقدر شیرینه حتی فکر تو میمیرم واسه خنده های تو

    صدا میزنی قلبم میمیره دل دیوونه بی تو میمیره

    یجورایی تو بی نظیری تا ابد واسه من همینی

    دلم میمیره واسه نگاهت تو خدای من رو زمینی

    یجورایی تو بی نظیری تا ابد واسه من همینی

    دلم میمیره واسه نگاهت تو خدای من رو زمینی

    ♫♫♫

    آره این دلم به تو داره حسی که دنیا نداره

    عشقو تو دلم جا گذاشتی پا رو همه بدیام گذاشتی

    آره این دلم به تو داره حسی که دنیا نداره

    عشقو تو دلم جا گذاشتی پا رو همه بدیام گذاشتی

    چی میبشه دلامون یکی بشه دل تو تهش سهم من بشه

    دوباره بخندی برای من بیایی سمت من تا یکی شدن

    چقدر شیرینه حتی فکر تو میمیرم واسه خنده های تو

    صدا میزنی قلبم میمیره دل دیوونه بی تو میمیره

    یجورایی تو بی نظیری تا ابد واسه من همینی

    دلم میمیره واسه نگاهت تو خدای من رو زمینی

    یجورایی تو بی نظیری تا ابد واسه من همینی

    دلم میمیره واسه نگاهت تو خدای من رو زمینی

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علیرضا حسینی به نام عشق من عکس جدید علیرضا حسینی عکس ها و موزیک های جدید علیرضا حسینی

    عشق من دانلود آهنگ جدید علیرضا حسینی

     دانلود آهنگ جدید علیرضا حسینی به نام عشق من با کیفیت بالا
     Download New Music By Alireza Hosseini Called Eshghe Man
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عشق من

    دیدن چشمای نازت واسه من شبیه رویاست

    جاده ی به تو رسیدن بهترین مسیر دنیاست

    با تو بودن چه زیباست بهترین حس دنیاست

    هر جایی که تو باشی خوشبختی هم همونجاست

    عشق من تو رو دوست دارم عاشقونه

    عشقت واسم آروم جونه همه دنیا اینو میدونه

    که من دوست دارم دیوونه

    عشق من بگو تو هم این حسو داری بگو مثل من بی قراری

    بگو از حس خوبت به من بگو بگو که دوسم داری

    ♫♫♫

    من به جز دستای تو چیزیو سخت نمیگیرم

    با همه سر سختم ولی واسه تو آسون میمیرم

    با تو بودن چه زیباست بهترین حس دنیاست

    هر جایی که تو باشی خوشبختی هم همونجاست

    عشق من تو رو دوست دارم عاشقونه

    عشقت واسم آروم جونه همه دنیا اینو میدونه

    که من دوست دارم دیوونه

    عشق من بگو تو هم این حسو داری بگو مثل من بی قراری

    بگو از حس خوبت به من بگو بگو که دوسم داری

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید شایان افضلی به نام دست من نیست عکس جدید شایان افضلی عکس ها و موزیک های جدید شایان افضلی

    دست من نیست دانلود آهنگ جدید شایان افضلی

     دانلود آهنگ جدید شایان افضلی به نام دست من نیست با کیفیت بالا
     Download New Music By Shayan Afzali Called Daste Man Nist 
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دست من نیست

    بسه نمیخوام بشنومتو یه کلمه سال هاست منتظرم تو این دنیای یه طرفه

    گوشام پره از صدای اشکت هر شیشه ای و شکستن نگام کردن

    که میبخشمت یا نه میبخشمت یا نه

    شاید اگه با همون اولین حس تنهایی داشتن تو ندونستن اینکه کجایی

    باید عکساتو چک میکردم از اون چشما دوری میکردم

    نمیشدم هوایی دوباره صدات نمیکردم

    ♫♫♫

    دست من نیست میخواد بمونی دستات گرم نیست

    آخه چطوری گرمای قلب من رفت قطار حرکت کرد

    وقتی اون نیست به .. حرفا بس نیست

    پس تو میتونی بگیری تضمین این بار بشه همه چی ترمیم

    ♫♫♫

    یعنی کافی نبود ببینی پشت شیشه میسوزم

    دست من نبود چشامو همیشه بهت دوختم

    اونی که گفت تا تهش وایمیستم فقط نگام کرد

    گذاشت بره سوزوند

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مهدی قائدی به نام زمستون عکس جدید مهدی قائدی عکس ها و موزیک های جدید مهدی قائدی

    زمستون دانلود آهنگ جدید مهدی قائدی

     دانلود آهنگ جدید مهدی قائدی به نام زمستون با کیفیت بالا
     Download New Music By Mehdi Ghaedi Called Zemestoon
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ زمستون

    من سردی دنیاتو میفهمم از چای سردی که مینوشی

    از شعر غمگینی که میخونی از رنگ اون شالی که میپوشی

    من سردی دنیاتو میفهمم از برفی که تو خونه میشینه

    از حال چشمایی که معلومه چند سالیه رویا نمیبینه

    دلواپس چشمای زیباتم دلواپس گرمای این خونه

    آغوش تو یخ بسته و تقویم لبریز از فصل زمستونه

    من سردی دنیاتو میفهمم از طرز لبخندی که غم داره

    ازدختری که واسه آرایش دیگه سه ساعت وقت نمیذاره

    ♫♫♫

    من سردی دنیاتو میفهمم از طرز لبخندی که غم داره

    ازدختری که واسه آرایش دیگه سه ساعت وقت نمیذاره

    حس میکنم سردی دنیاتو از طعم تلخ آخرین بوسه

    از حالت چشما که این روزا خیلی شبیه اقیانوسه

    دلواپس چشمای زیباتم دلواپس گرمای این خونه

    آغوش تو یخ بسته و تقویم لبریز از فصل زمستونه

    من سردی دنیاتو میفهمم از طرز لبخندی که غم داره

    ازدختری که واسه آرایش دیگه سه ساعت وقت نمیذاره

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید کیان درویش به نام حالم خرابه عکس جدید کیان درویش عکس ها و موزیک های جدید کیان درویش

    حالم خرابه دانلود آهنگ جدید کیان درویش

     دانلود آهنگ جدید کیان درویش به نام حالم خرابه با کیفیت بالا
     Download New Music By Kian Darvish Called Halam Kharabeh
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حالم خرابه

    زندگیم تلخه و این شبا باز غمام افتادم باز به جونم بدون هوا

    کمه برای من نیستی و سرد شدم نفس کشیدنم

    کز کردم تو خودم با خودم بد شدم

    نباشی پیش من میره جون از سرم

    حرف مردم شدم پس نزن باز منو

    میدونم اونکه اسم تو روشه منم

    حالم خرابه دلم داره زدم دوباره این بارم

    تنها شدم رفت

    رفتش دوباره چشم تو روشن بگو که صحنه هات کوشن

    چشاشو باز که روت بست

    ♫♫♫

    جا تو نیومد حتی یه نفر من که داغونم از تو چه خبر

    چشمامو بستم رو هر چی بود نگاه نکردم حتی یه نظر

    کز کردم تو خودم با خودم بد شدم

    نباشی پیش من میره جون از سرم

    حرف مردم شدم پس نزن باز منو

    میدونم اونکه اسم تو روشه منم

    حالم خرابه دلم داره زدم دوباره این بارم

    تنها شدم رفت

    رفتش دوباره چشم تو روشن بگو که صحنه هات کوشن

    چشاشو باز که روت بست

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید ادوین به نام قیدتو زدم عکس جدید ادوین عکس ها و موزیک های جدید ادوین

    قیدتو زدم دانلود آهنگ جدید ادوین

     دانلود آهنگ جدید ادوین به نام قیدتو زدم با کیفیت بالا
     Download New Music By Edvin Called Gheydeto Zadam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ قیدتو زدم

    برو دیگه حرفی نزن تو عاشق بودی و من فرقی دیگه نداره

    برو دیگه نگو به من خسته شدیم هر دومون تنها شدم دوباره

    منم اونی که زدی شکوندیش منم اونی که پات نشست منم

    حالا بسوز با نبودنم

    تویی اونی که بازی بلده تویی  اون که میبره همیشه تویی

    آره راست میگفتی من بدم قیدتو زدم

    دیگه عشقم خداحافظ نگو که بی تو هرگز همیشه منو میکوبی آره اصلا تو خوبی

    عزیزم به سلامت برو تو خیال راحت تو جدایی تو بیستی مرسی که دیگه نیستی

    ♫♫♫

    نگو که دلت پیش منه دو روزه ازم دل میکنه دل من چه ساده میشکنه بی تو

    میسازم با این دل پر و با اینکه دیوونتم برو فراموش میکنم تو رو برو

    منم اونی که زدی شکوندیش منم اونی که پات نشست منم حالا بساز با نبودنم

    تویی اونی که بازی بلده تویی  اون که میبره همیشه تویی

    آره راست میگفتی من بدم قیدتو زدم

    دیگه عشقم خداحافظ نگو که بی تو هرگز همیشه منو میکوبی آره اصلا تو خوبی

    عزیزم به سلامت برو تو خیال راحت تو جدایی تو بیستی مرسی که دیگه نیستی

    مگه دیگه من میتونم دوباره مثل همیشه باورت کنم

    مگه میشه من یادم بره حرفات

    بزار اینو من عزیزم بگمو واسه همیشه راحتت کنم

    نگو .. برو

    دیگه عشقم خداحافظ نگو که بی تو هرگز همیشه منو میکوبی آره اصلا تو خوبی

    عزیزم به سلامت برو تو خیال راحت تو جدایی تو بیستی مرسی که دیگه نیستی

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مصطفی تفتیش به نام شادوماد عکس جدید مصطفی تفتیش عکس ها و موزیک های جدید مصطفی تفتیش

    شادوماد دانلود آهنگ جدید مصطفی تفتیش

     دانلود آهنگ جدید مصطفی تفتیش به نام شادوماد با کیفیت بالا
     Download New Music By Mostafa Taftish Called Shah Doomad
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ شادوماد

    شادوماد عروس اومد اسب سمندو سر بتاز

    شادوماد عروس اومد اسب سمندو سر بتاز

    بس که خوشگله عروس به آسمون میکنه ناز

    سرنا و دهل بدین با چه نشاط کرده ساز

    سر راه کنار برین کنار برین دوماد میخواد نار بزنه

    سیب سرخ انار سرخ به دومن یار بزنه

    سر راه کنار برین کنار برین دوماد میخواد نار بزنه

    سیب سرخ انار سرخ به دومن یار بزنه

    ♫♫♫

    به سر عروس خانوم شاباش کنید نقل و نبات

    به سر عروس خانوم شاباش کنید نقل و نبات

    این لباس پر یراق به قامتش چه خوب میاد

    همگی کف بزنید با هم بگید شاباش

    همگی کف بزنید با هم بگید شاباش

    سر راه کنار برین کنار برین دوماد میخواد نار بزنه

    سیب سرخ انار سرخ به دومن یار بزنه

    سر راه کنار برین کنار برین دوماد میخواد نار بزنه

    سیب سرخ انار سرخ به دومن یار بزنه

    ♫♫♫

    مادیون سم طلایی عروس چه رامشه

    مادیون سم طلایی عروس چه رامشه

    راه میره آروم آروم میدونه عروس سوارشه

    زیر روبند زری چشم عروس به یارشه

    سر راه کنار برین کنار برین دوماد میخواد نار بزنه

    سیب سرخ انار سرخ به دومن یار بزنه

    سر راه کنار برین کنار برین دوماد میخواد نار بزنه

    سیب سرخ انار سرخ به دومن یار بزنه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید هامین به نام جانا عکس جدید هامین عکس ها و موزیک های جدید هامین

    جانا دانلود آهنگ جدید هامین

     دانلود آهنگ جدید هامین به نام جانا با کیفیت بالا
     Download New Music By Haamin Called Jana
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ جانا

    مست توام بی امان تو جان و جانان منی

    من عاشق چشم تو و تو دین و ایمان منی

    هی میروی تا میروم قربان آن چشمان تو

    از خود گذشتن ممکن است اما نه از چشمان تو

    عاشق توام جانا مست و دیوانه منم

    عاشق توام جانا شمعی پروانه منم

    عاشق تو و گیسوی تو در .. ویرانه منم

    عاشق توام جانا مست و دیوانه منم

    عاشق توام جانا شمعی پروانه منم

    عاشق تو و گیسوی تو در .. ویرانه منم

    ♫♫♫

    زنجیر و تسخیر توئه بیمار و درگیر توئه

    این دل لاکردار من مجنون و بیمار توئه

    این عشقو از من نگیر جان من است در دست تو

    ای روح و ای ایمان من .. از چشمان تو

    عاشق توام جانا مست و دیوانه منم

    عاشق توام جانا شمعی پروانه منم

    عاشق تو و گیسوی تو در .. ویرانه منم

    عاشق توام جانا مست و دیوانه منم

    عاشق توام جانا شمعی پروانه منم

    عاشق تو و گیسوی تو در .. ویرانه منم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید ابوالفضل جعفری به نام دلت پیش کیه عکس جدید ابوالفضل جعفری عکس ها و موزیک های جدید ابوالفضل جعفری

    دلت پیش کیه دانلود آهنگ جدید ابوالفضل جعفری

     دانلود آهنگ جدید ابوالفضل جعفری به نام دلت پیش کیه با کیفیت بالا
     Download New Music By Abolfazl Jafari Called Delet Pishe Kiye
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دلت پیش کیه

    آخ دلم آخ بگم یا نه بگم یا نه برم وای چقدر سخته یه چند وقته میخوام اینو بگم

    نمیتونم من چمه چمیدونم آخ مثل یه دیوونم

    روانی شدم از دستت همه میشناسن منو جهانی شدم بسته دیگه خیلی خستمو

    پای تو نشستمو پای دلم شکستم آخ نمیگیری دستمو میری

    روانی شدم از دستت همه میشناسن منو جهانی شدم بسته دیگه خیلی خستمو

    پای تو نشستمو پای دلم شکستم آخ نمیگیری دستمو میری

    ♫♫♫

    رو عکسای جدیدت یه لبخند عجیبه نکنه خبریه چیزی نمیگی بهم

    نکنه خبریه کسی دلیل این همه دلبریه دلت پیش کیه بهم بگو واسه کیه

    روانی شدم از دستت همه میشناسن منو جهانی شدم بسته دیگه خیلی خستمو

    پای تو نشستمو پای دلم شکستم آخ نمیگیری دستمو میری

    روانی شدم از دستت همه میشناسن منو جهانی شدم بسته دیگه خیلی خستمو

    پای تو نشستمو پای دلم شکستم آخ نمیگیری دستمو میری

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید فرهاد قاسمی به نام عاشق نموندی عکس جدید فرهاد قاسمی عکس ها و موزیک های جدید فرهاد قاسمی

    عاشق نموندی دانلود آهنگ جدید فرهاد قاسمی

     دانلود آهنگ جدید فرهاد قاسمی به نام عاشق نموندی با کیفیت بالا
     Download New Music By Farhad Ghasemi Called Ashegh Namoundi
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عاشق نموندی

    بی تو خوشی به من نیومده بی تو همیشه حال من بده

    رفتی حال منو بهم زده این کوچه های غم زده باز

    عاشق نموندی تو برو برو خستم دیگه نمیخوامت تو رو

    بستم من این دل شکسته رو تنهام نذار تنها نرو باز

    قلبم راهی واسه موندن نداره میخواد تو رو تنهات بذاره

    این نامه های پاره پاره دیگه تو میری آره آره

    امشب نمیشه که با تو قدم زد حال و هوات حالو بهم زد

    دلت بهم دست ردم زد به قلب من انگ بدم زد

    ♫♫♫

    دستم نداره دیگه دست تو هستم عاشق دل شکستتو

    باید بدم عشقمو پس به تو بده اون قلب خستتو باز

    قلبم راهی واسه موندن نداره میخواد تو رو تنهات بذاره

    این نامه های پاره پاره دیگه تو میری آره آره

    امشب نمیشه که با تو قدم زد حال و هوات حالو بهم زد

    دلت بهم دست ردم زد به قلب من انگ بدم زد

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام ای وای عکس جدید بابک جهانبخش عکس ها و موزیک های جدید بابک جهانبخش

    ای وای دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش

     دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام ای وای با کیفیت بالا
     Download New Music By Babak Jahanbakhsh Called Ey Vaaay
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ ای وای

    یکی مثل من همه چیش احساس یکی مثل تو رو خودش حساس

    یکی مثل من مست و دیوونه یکی مثل تو که نمیمونه

    تو یه جادویی تو رگای من کاش میشد باشی گاهی جای من

    وای از اون شعری که تو چشماته وای از این قلبی که هنوز جاته

    ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جاری

    ای وای ای وای ای وای از موهات دشت طوفانی ای وای ای وای

    ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جاری

    ای وای ای وای ای وای از موهات دشت طوفانی ای وای ای وای

    ♫♫♫

    من طرفدار حال چشماتم مثل یه سایه پشت پلکاتم

    هر کجا باشی هر کجا باشم نقطه ی امن کل دنیاتم

    ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جاری

    ای وای ای وای ای وای از موهات دشت طوفانی ای وای ای وای

    ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جاری

    ای وای ای وای ای وای از موهات دشت طوفانی ای وای ای وای

    ♫♫♫

    ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جاری

    ای وای ای وای ای وای از موهات دشت طوفانی ای وای ای وای


    دانلود 320

    دانلود 128

    1

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 2,516
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,516
  • بازدید ماه : 3,046
  • بازدید سال : 24,027
  • بازدید کلی : 552,718