loading...
کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی
ads


امیر بازدید : 159 پنجشنبه 11 مرداد 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید 10 مرداد 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

  • دانلود آهنگ جدید 10 مرداد 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

    دانلود تمام آهنگ های جدید و گلچین 10 مرداد 97

    منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت و پخش آنلاین

    آهنگ ها با لینک مستقیم و به همراه متن از نیک موزیک

    10 مرداد

    دانلود در ادامه مطلب

    دانلود آهنگ جدید 10 مرداد 97

    1

    دانلود آهنگ جدید بن ایل به نام مثل بارون عکس جدید بن ایل عکس ها و موزیک های جدید بن ایل

    مثل بارون دانلود آهنگ جدید بن ایل

     دانلود آهنگ جدید بن ایل به نام مثل بارون با کیفیت بالا
     Download New Music By Beneil Called Mesle Baroon
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ مثل بارون

    من با تو دنیا رو دوست دارم از هر چی بی تو بیزارم

    رویای هر شب من خواب چشماته

    قلب من همیشه که همراته دلخوشیم خنده ی رو لب هاته

    تو مثل بارونی میدونی تو قلب دیوونم میمونی بی من که تو هم نمیتونی

    میخندی دنیامو میسازم تو چشمات قلبمو میبازم با تو تو اوج یه پروازم

    ♫♫♫

    با فکرت درگیرم با یاد تو پر میشمو سر میرم تو نمیدونی که تو آغوشت

    جون بهم میدی یا که میمیرم

    با فکرت درگیرم با یاد تو پر میشمو سر میرم تو نمیدونی که تو آغوشت

    جون بهم میدی یا که میمیرم

    تو مثل بارونی میدونی تو قلب دیوونم میمونی بی من که تو هم نمیتونی

    میخندی دنیامو میسازم تو چشمات قلبمو میبازم با تو تو اوج یه پروازم

    من با تو دنیا رو دوست دارم از هر چی بی تو بیزارم

    رویای هر شب من خواب چشماته

    قلب من همیشه که همراته دلخوشیم خنده ی رو لب هاته

    تو مثل بارونی میدونی تو قلب دیوونم میمونی بی من که تو هم نمیتونی

    میخندی دنیامو میسازم تو چشمات قلبمو میبازم با تو تو اوج یه پروازم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید پیمان شیرزاد به نام دلتنگتم عکس جدید پیمان شیرزاد عکس ها و موزیک های جدید پیمان شیرزاد

    دلتنگتم دانلود آهنگ جدید پیمان شیرزاد

     دانلود آهنگ جدید پیمان شیرزاد به نام دلتنگتم با کیفیت بالا
     Download New Music By Payam Shirzad Called Deltangetam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دلتنگتم

    دلتنگتم خودت کم میشه غصتم چند به چند چند به چند

    آره با هم بخند بخند شاید باعث شه من آدم بشم آدم بشم

    تو که داری خوبشم داری شبای من شبای تاریکه پای سفرم با نیکه

    چه شبایی که چش تو آروم چه شبایی که چش من باریده باریده

    بیا و نشکون قلبی رو که تا تهش مونده باهات یکمی گوش کن بهم حرفام همش موند

    بیا و برگرد خب غم منو بغل کرد برد به من باشه حواست این شبای منو درک کن

    ♫♫♫

    دلم میگیره واقعا فاصلت خیلی شده با من خوش به حال اونایی که تو رو کنارشون دارن

    تونستی بری رفتی بدون هیچ عشق و حرفی

    شاید واسه تو اونقدرا هم که فکر میکنی سخت نیس

    تو که داری خوبشم داری شبای من شبای تاریکه پای سفرم با نیکه

    چه شبایی که چش تو آروم چه شبایی که چش من باریده باریده

    بیا و نشکون قلبی رو که تا تهش مونده باهات یکمی گوش کن بهم حرفام همش موند

    بیا و برگرد خب غم منو بغل کرد برد به من باشه حواست این شبای منو درک کن

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید محمد حسین سلطانی به نام از آن کیستی عکس جدید محمد حسین سلطانی عکس ها و موزیک های جدید محمد حسین سلطانی

    از آن کیستی دانلود آهنگ جدید محمد حسین سلطانی

     دانلود آهنگ جدید محمد حسین سلطانی به نام از آن کیستی با کیفیت بالا
     Download New Music By Mohammad Hosein Soltani Called Az Ane Kisti
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ از آن کیستی

    دام رخا صمن برا سرو روان کیستی

    سنگدلا ستمگرا آفت جان کیستی

    تیر قدی کمان کشی .. رخی و مهوشی

    جان فدا که بس خوشی جان و جهان کیستی

    گل …

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حامد شیخ به نام نگرانم نشو عکس جدید حامد شیخ عکس ها و موزیک های جدید حامد شیخ

    نگرانم نشو دانلود آهنگ جدید حامد شیخ

     دانلود آهنگ جدید حامد شیخ به نام نگرانم نشو با کیفیت بالا
     Download New Music By Hamed Sheykh Called Negaranam Nasho
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ نگرانم نشو

    ضربان قلبم تند میشه کم کم روی گونه هام میشینه نم نم

    اشکای آسمون به خاطر بودن ما دلتو دادی به من درگیر پاییز نشدم

    نذار تو مرداب تنهایی غرق شم دستامو بگیر نذار با دنیا سرد شم

    تو با منی حالم خوبه ولی چشام پر از اشکه

    نگرانم نشو عشقم این اشکا از سر شوقن

    تو به رسیدن به تو کی فکرشو میکرد یروز

    دست تو تو دست منه نگاه تو مال منه

    ♫♫♫

    روی گونه هام

    تو با منی حالم خوبه ولی چشام پر از اشکه

    نگرانم نشو عشقم این اشکا از سر شوقن

    تو به رسیدن به تو کی فکرشو میکرد یروز

    دست تو تو دست منه نگاه تو مال منه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید پیمان آغاسی به نام زن عکس جدید پیمان آغاسی عکس ها و موزیک های جدید پیمان آغاسی

    زن دانلود آهنگ جدید پیمان آغاسی

     دانلود آهنگ جدید پیمان آغاسی به نام زن با کیفیت بالا
     Download New Music By Paiman Aghasi Called Zan
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ زن

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید امین غلامی به نام این دلبریات عکس جدید امین غلامی عکس ها و موزیک های جدید امین غلامی

    این دلبریات دانلود آهنگ جدید امین غلامی

     دانلود آهنگ جدید امین غلامی به نام این دلبریات با کیفیت بالا
     Download New Music By Amin Gholami Called In Delbariat
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ این دلبریات

    این دل دیوونه ی من عاشق چشماته حالمو نمیفروشم این واسه حرفاته

    این دلبریاتم نمیره از یادم میخوام که باشی تو پیش دل سادم

    عشق دلی دنیام تویی همونی که میخوام تویی من تو رو میخوام اینجوری دورت بگردم

    تویی تویی دنیام تویی عشق و همه رویام تویی من تو رو میخوام اینجوری دورت بگردم

    ♫♫♫

    دلی خریدارتم بدجوری دنبالتم پیش دل من نباشی مریض و بد حالتم

    آخه این دلبریاتم نمیره از سادم میخوام که باشی تو پیش دل سادم

    عشق دلی دنیام تویی همونی که میخوام تویی من تو رو میخوام اینجوری دورت بگردم

    تویی تویی دنیام تویی عشق و همه رویام تویی من تو رو میخوام اینجوری دورت بگردم

    ♫♫♫

    این دلبریاتم نمیره از یادم میخوام که باشی تو پیش دل سادم

    دوست دارمت بدجور دل به دلت دادم عشق منی بازم بد جور منم پاتم

    عشق دلی دنیام تویی همونی که میخوام تویی من تو رو میخوام اینجوری دورت بگردم

    تویی تویی دنیام تویی عشق و همه رویام تویی من تو رو میخوام اینجوری دورت بگردم

    تویی تویی دنیام تویی تویی دنیام تویی تویی دنیام تویی تویی دنیام

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید سهیل سرفراز به نام منو تو عکس جدید سهیل سرفراز عکس ها و موزیک های جدید سهیل سرفراز

    منو تو دانلود آهنگ جدید سهیل سرفراز

     دانلود آهنگ جدید سهیل سرفراز به نام منو تو با کیفیت بالا
     Download New Music By Soheil Sarfaraz Called Mano To
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ منو تو

    باورش یسته نه تو دیگه نیستی دیگه عکسات خاطره میگیره جاتو

    آخ چقدر خوشبخته اونکه با تو رویاشو میبافه

    میبافه اون به جای من موهاتو

    رفتی دلم عشق تو رو بهونه کرد چشمای تو این عاشقو دیوونه کرد

    یکی منو از عطر تو خالی کنه نبودتو یکی بهم حالی کنه

    تو چه راحتی منو بی طاقتی وقتی دیدم حال تو خوبه

    من که بریدم به تهش رسیدم شب و روزام همه رنگ غروبه

    رفتی دلم عشق تو رو بهونه کرد چشمای تو این عاشقو دیوونه کرد

    یکی منو از عطر تو خالی کنه نبودتو یکی بهم حالی کنه

    تو چه راحتی منو بی طاقتی وقتی دیدم حال تو خوبه

    من که بریدم به تهش رسیدم شب و روزام همه رنگ غروبه

    ♫♫♫

    رفتی دلم عشق تو رو بهونه کرد چشمای تو این عاشقو دیوونه کرد

    یکی منو از عطر تو خالی کنه نبودتو یکی بهم حالی کنه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید هارمو بند به نام افسون عکس جدید هارمو بند عکس ها و موزیک های جدید هارمو بند

    افسون دانلود آهنگ جدید هارمو بند

     دانلود آهنگ جدید هارمو بند به نام افسون با کیفیت بالا
     Download New Music By Harmo Band Called Afsoon
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ افسون

    وقتی که میگیره دلم میگم باید باشیو عاشق چشمای تو شم چون که تو حساسیو

    این منه آشفته ی دیوونه رو دریابی و سخته که بیتاب اون دل  وسواسیو

    اینجوری نکن منو افسون دلم میگیره ناز و ادات پر شده تو شهر دلم اسیره

    چشمای گریونو حال پریشونو کاشکی که تو بفهمی این دل داغونو

    اینجوری نکن منو افسون دلم میگیره ناز و ادات پر شده تو شهر دلم اسیره

    چشمای گریونو حال پریشونو کاشکی که تو بفهمی این دل داغونو

    ♫♫♫

    حال تو که بد میشه شبم سحر نمیشه دیدن بی تابیات سخته واسم همیشه

    با عشق نگاه کردنات خنده و دلدادنات بی تو تاب اون موهات نه دلم نمیشه

    اینجوری نکن منو افسون دلم میگیره ناز و ادات پر شده تو شهر دلم اسیره

    چشمای گریونو حال پریشونو کاشکی که تو بفهمی این دل داغونو

    اینجوری نکن منو افسون دلم میگیره ناز و ادات پر شده تو شهر دلم اسیره

    چشمای گریونو حال پریشونو کاشکی که تو بفهمی این دل داغونو

    ♫♫♫

    اینجوری نکن منو افسون دلم میگیره ناز و ادات پر شده تو شهر دلم اسیره

    چشمای گریونو حال پریشونو کاشکی که تو بفهمی این دل داغونو

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مهران به نام این زندگی عکس جدید مهران عکس ها و موزیک های جدید مهران

    این زندگی دانلود آهنگ جدید مهران

     دانلود آهنگ جدید مهران به نام این زندگی با کیفیت بالا
     Download New Music By Mehran Called In Zendegi
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ این زندگی

    رفته به رفته از چشات افتادم انگار تکیه میدادم انگار هر شب به دیوار

    هفته به هفته رفت و رفتم از خیالت واست مهمم یا میگی بی خیالت

    این زندگی سخت تر از اون که فکر میکردم بود اونی که پیشم کم بود روشنو به فکرم بود

    این روزگار کاری با قلب ساده ی من کرد شد همه روزامون درد کاشکی نری نه برگرد

    این زندگی سخت تر از اون که فکر میکردم بود اونی که پیشم کم بود روشنو به فکرم بود

    این روزگار کاری با قلب ساده ی من کرد شد همه روزامون درد کاشکی نری نه برگرد

    ♫♫♫

    جای پاهات مونده هنوز رو قلب خستم من اونیم که دل به تو بستم

    یادت نمیاد اما من یادم نمیره عشق از تو قلب سادم نمیره

    این زندگی سخت تر از اون که فکر میکردم بود اونی که پیشم کم بود روشنو به فکرم بود

    این روزگار کاری با قلب ساده ی من کرد شد همه روزامون درد کاشکی نری نه برگرد

    این زندگی سخت تر از اون که فکر میکردم بود اونی که پیشم کم بود روشنو به فکرم بود

    این روزگار کاری با قلب ساده ی من کرد شد همه روزامون درد کاشکی نری نه برگرد

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید صفا میرشکار به نام گوشی خاموش عکس جدید صفا میرشکار عکس ها و موزیک های جدید صفا میرشکار

    گوشی خاموش دانلود آهنگ جدید صفا میرشکار

     دانلود آهنگ جدید صفا میرشکار به نام گوشی خاموش با کیفیت بالا
     Download New Music By Safa Mirshekar Called Gooshi Khamoosh
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ گوشی خاموش

    نگفتی که میرم این نامردیه چشاتو ازم زودی برداشتی

    هنوزم لباسامو ست میکنم با رنگی که دوسش داشتی

    هنوز عکس گوشیم عکس توئه میبوسم چشاتو هزارون دفعه

    چقدر گریه کردم بیایی لعنتی دارم بی نگاه تو میشم خفه

    شبا رو به یاد تو هی مست میکنم به خطی که دارم ازت زنگ میزنم

    به خاموشی میام در خونتون به پنجرت سنگ میزنم

    شبا رو به یاد تو هی مست میکنم به خطی که دارم ازت زنگ میزنم

    به خاموشی میام در خونتون به پنجرت سنگ میزنم

    ♫♫♫

    تو گفتی که سیگار دیگه نکش به عشق تو سیگارو خاموش میکنم

    هنوز رمز گوشیم اسم توئه بدون تو رمزو فراموش میکنم

    موهامو تو اونجور که گفتی زدم کمه جای دستات تو موهای من

    ببین حلقمونم هنوز دستمه فقط خالیه جات تو دنیای من

    فقط خالیه جات تو دنیای من

    شبا رو به یاد تو هی مست میکنم به خطی که دارم ازت زنگ میزنم

    به خاموشی میام در خونتون به پنجرت سنگ میزنم

    شبا رو به یاد تو هی مست میکنم به خطی که دارم ازت زنگ میزنم

    به خاموشی میام در خونتون به پنجرت سنگ میزنم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حجت اکبری به نام تجربه کردم عکس جدید حجت اکبری عکس ها و موزیک های جدید حجت اکبری

    تجربه کردم دانلود آهنگ جدید حجت اکبری

     دانلود آهنگ جدید حجت اکبری به نام تجربه کردم با کیفیت بالا
     Download New Music By Hojat Akbari Called Tajrobe Kardam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ تجربه کردم

    دوباره خاطرات تو تا روشنی صبح منو بیدار نگه داشتن

    باز بیتابیو شبو بی خوابی و حس بعد تو رو کم داشتن

    تجربه کردم هر لحظه بعد از تو .. یک فردو تو این خیابون

    تنها تو بارون تنها تو بارون

    چی موند ازم جز یه آدم بیمار یه پاکت سیگار

    بی خواب و سرگردون شبامو برگردون شبامو برگردون

    ♫♫♫

    هر گوشه ی این شهر بی احساس تصویری از چشمای تو پیداست

    هر لحظه واسم این خیابونا یک خاطرست با تو یه روز خاص

    هر گوشه ی این شهر بی احساس تصویری از چشمای تو پیداست

    هر ثانیش تو این خیابونا یک خاطرست با تو یه روز خاص

    یک خاطرست با تو یه روز خاص

    تجربه کردم هر لحظه بعد از تو .. یک فردو تو این خیابون

    تنها تو بارون تنها تو بارون

    چی موند ازم جز یه آدم بیمار یه پاکت سیگار

    بی خواب و سرگردون شبامو برگردون شبامو برگردون

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید نیام یوکی به نام دلشوره عکس جدید نیام یوکی عکس ها و موزیک های جدید نیام یوکی

    دلشوره دانلود آهنگ جدید نیام یوکی

     دانلود آهنگ جدید نیام یوکی به نام دلشوره با کیفیت بالا
     Download New Music By Niyam Uk Called Delshoore
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دلشوره

    من رو به روتم که پی کی داری میگردی دارم دلشوره میگیرم چرا اصلا نمیخندی

    حرفی نگفتی تو از چشم تو دیدم این آخرین بار بود خودم اینو که فهمیدم

    دل بی قراره تو نفس سینم دل تو دلم نیست بازم بمون پیشم

    از چشم تو خوندم میری دل آسوده حرف یه مردی که بد عاشقت بوده

    دل بی قراره تو نفس سینم دل تو دلم نیست بازم بمون پیشم

    از چشم تو خوندم میری دل آسوده حرف یه مردی که بد عاشقت بوده

    ♫♫♫

    هم سفرم بودی اما چقدر کوتاه بعد از تو رویام شد همش حسرت همیشه آه

    حرفامو بعد از تو به کی بگم خانم از پا که افتادم دیگه جون نداره زانوم

    دل بی قراره تو نفس سینم دل تو دلم نیست بازم بمون پیشم

    از چشم تو خوندم میری دل آسوده حرف یه مردی که بد عاشقت بوده

    دل بی قراره تو نفس سینم دل تو دلم نیست بازم بمون پیشم

    از چشم تو خوندم میری دل آسوده حرف یه مردی که بد عاشقت بوده

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید رامتین رشیدی به نام بی اختیار عکس جدید رامتین رشیدی عکس ها و موزیک های جدید رامتین رشیدی

    بی اختیار دانلود آهنگ جدید رامتین رشیدی

     دانلود آهنگ جدید رامتین رشیدی به نام بی اختیار با کیفیت بالا
     Download New Music By Ramtin Rashidi Called Bi Ekhtiar
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ بی اختیار

    عطر تو دیگه نیست بام توی این خونه میتوسم بری تنها بمونم دیوونه

    میرم من کسی دردمو نمدونه وای بر من وای بر من

    وای دلم پره ازت میدونی پیش بگی که تو میتونی باهام بمونی

    رفتی حتی اسم منم نیار میشه باهام بمونی این بار هنوز دوست دارم بی اختیار

    وای دلم پره ازت میدونی پیش بگی که تو میتونی باهام بمونی

    رفتی حتی اسم منم نیار میشه باهام بمونی این بار هنوز دوست دارم بی اختیار

    ♫♫♫

    ثانیه ها بدون تو نمیره همه میدونن بری دل مجنون میمیره

    این قلب دیوونه فقط با تو جون میگیره تقصیر تو نیست این کار تقدیره

    وای دلم پره ازت میدونی پیش بگی که تو میتونی باهام بمونی

    رفتی حتی اسم منم نیار میشه باهام بمونی این بار هنوز دوست دارم بی اختیار

    وای دلم پره ازت میدونی پیش بگی که تو میتونی باهام بمونی

    رفتی حتی اسم منم نیار میشه باهام بمونی این بار هنوز دوست دارم بی اختیار

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام پستچی عکس جدید علی ستوده عکس ها و موزیک های جدید علی ستوده

    پستچی دانلود آهنگ جدید علی ستوده

     دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام پستچی با کیفیت بالا
     Download New Music By Ali Sotoodeh Called Postchi
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ پستچی

    بی وفا یار من دل بیمار من دل خوشه که بیایی تو شب تار من

    تو رو خیلی میخوام قدمت رو چشام بیا نشکن منو دلبری کن برام

    نمیدونی چی شده رابطه قیچی شده بس که براش دادم عاشق پستچی شده

    تو نیستی خونه ساکته باید شروع شه رابطه بیا که قلب عاشقم همیشه چشم به راهته

    راهتو اشتباه نرو اصلا بی من تو راه نرو خونه ی تو دل منه از دل بی گناه نرو

    دستمو محکم بگیر زندگی کن زندگی رو بگو که پابند منی بی من دیگه جایی نرو

    راهتو اشتباه نرو اصلا بی من تو راه نرو خونه ی تو دل منه از دل بی گناه نرو

    دستمو محکم بگیر زندگی کن زندگی رو بگو که پابند منی بی من دیگه جایی نرو

    ♫♫♫

    نمیدونی چی شده رابطه قیچی شده بس که براش دادم عاشق پستچی شده

    تو نیستی خونه ساکته باید شروع شه رابطه بیا که قلب عاشقم همیشه چشم به راهته

    راهتو اشتباه نرو اصلا بی من تو راه نرو خونه ی تو دل منه از دل بی گناه نرو

    دستمو محکم بگیر زندگی کن زندگی رو بگو که پابند منی بی من دیگه جایی نرو

    راهتو اشتباه نرو اصلا بی من تو راه نرو خونه ی تو دل منه از دل بی گناه نرو

    دستمو محکم بگیر زندگی کن زندگی رو بگو که پابند منی بی من دیگه جایی نرو

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حسین حاجیلویی به نام دو نفره عکس جدید حسین حاجیلویی عکس ها و موزیک های جدید حسین حاجیلویی

    دو نفره دانلود آهنگ جدید حسین حاجیلویی

     دانلود آهنگ جدید حسین حاجیلویی به نام دو نفره با کیفیت بالا
     Download New Music By Hossein Hajilouei Called Do Nafare
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دو نفره

    حس خوبی بهم میده چشات همینه که دل میره برات کسی مثل تو نمیشه

    توی دلم آتیشه چشم تو که وا میشه تو بمون تا همیشه

    بی قرارتم و بی قرارم من به جز تو کسی رو ندارم

    جز تو کسی رو نمیخوام دو نفرمونو عشقه اومدی مثل فرشته شدی تموم دنیام

    بگو مال خود منی یا نه همین حالا بیا فردا نه من کنارتم هر جا که میخوایی برو ولی تنها نه ولی تنها نه

    مال خود منی یا نه همین حالا بیا فردا نه من کنارتم هر جا که میخوایی برو ولی تنها نه ولی تنها نه

    ♫♫♫

    عشق همین نگاه بینمونه دوست دارم دیوونه خدا کنه دل تو تا ابد کنار دلم بمونه

    عشق یعنی اینکه تو رو دارم تو رو تنها نمیذارم بگو میمونی کنارم

    بگو مال خود منی یا نه همین حالا بیا فردا نه من کنارتم هر جا که میخوایی برو ولی تنها نه ولی تنها نه

    مال خود منی یا نه همین حالا بیا فردا نه من کنارتم هر جا که میخوایی برو ولی تنها نه ولی تنها نه

    ♫♫♫

    بگو مال خود منی یا نه همین حالا بیا فردا نه من کنارتم هر جا که میخوایی برو ولی تنها نه ولی تنها نه

    مال خود منی یا نه همین حالا بیا فردا نه من کنارتم هر جا که میخوایی برو ولی تنها نه ولی تنها نه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید رضا آبزین به نام یکی یدونم عکس جدید رضا آبزین عکس ها و موزیک های جدید رضا آبزین

    یکی یدونم دانلود آهنگ جدید رضا آبزین

     دانلود آهنگ جدید رضا آبزین به نام یکی یدونم با کیفیت بالا
     Download New Music By Reza Abzin Called Yeki Ye Donam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ یکی یدونم

    عشق من آخه تو حسابت واسه من از همه جداست

    خودتم خوب میدونی که عشقم به تو بیشتر از ایناست

    یکی یدونم بده به من دلتو که دیوونتم

    منو جون به لب نکن .. آروم شه یکی

    بگو حرف دلمو به کی بگم

    دل تو هوای توئه عشق چشای تو

    زندم فدای تو که بی قراره دل باز کنارت

    بردی دلمو با چشمات با یه نگاه

    عشقم منو نگاه که بدجوری بی قرارت

    دل تو هوای توئه عشق چشای تو

    زندم فدای تو که بی قراره دل باز کنارت

    بردی دلمو با چشمات با یه نگاه

    عشقم منو نگاه که بدجوری بی قرارت

    ♫♫♫

    بردی دلمو با اون دو تا چشای مثل نقاشی

    قول بده به من که هخر جایی مراقب چشات باشی

    زندگی واسم همه جوره کنار تو بی نظیره

    حتی عاشقتمو به عشق تو دلم آروم نمیگیره

    نباشی دل دیوونم میمیره

    دل تو هوای توئه عشق چشای تو

    زندم فدای تو که بی قراره دل باز کنارت

    بردی دلمو با چشمات با یه نگاه

    عشقم منو نگاه که بدجوری بی قرارت

    دل تو هوای توئه عشق چشای تو

    زندم فدای تو که بی قراره دل باز کنارت

    بردی دلمو با چشمات با یه نگاه

    عشقم منو نگاه که بدجوری بی قرارت

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 2,632
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,632
  • بازدید ماه : 3,162
  • بازدید سال : 24,143
  • بازدید کلی : 552,834