loading...
کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی
ads


امیر بازدید : 118 دوشنبه 14 آبان 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید 10 آبان 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

  • دانلود آهنگ جدید 10 آبان 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت

    دانلود تمام آهنگ های جدید و گلچین 10 آبان 97

    منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت و پخش آنلاین

    آهنگ ها با لینک مستقیم و به همراه متن از نیک موزیک

    10 آبان

    دانلود در ادامه مطلب

    دانلود آهنگ جدید 10 آبان 97

    1

    دانلود آهنگ جدید علیرضا قلی زاده به نام عقلمو دادی به باد عکس جدید علیرضا قلی زاده عکس ها و موزیک های جدید علیرضا قلی زاده

    عقلمو دادی به باد دانلود آهنگ جدید علیرضا قلی زاده

     دانلود آهنگ جدید علیرضا قلی زاده به نام عقلمو دادی به باد با کیفیت بالا
     Download New Music By Alireza Gholizadeh Called Aghlamo Dadi Be Bad
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عقلمو دادی به باد

    نگام تو چشمات افتاد عقلمو دادی به باد

    شدی تموم دنیام ای داد بیداد ای داد عشقم عقلمو دادی به باد تو عقلمو دادی به باد

    دل دیگه داد فریاد سر میده داد بیداد دیگه اسیرت شدم اسیر برق چشمات اسیر عطر موهات گرمی دستات

    میکشه سمت چشمات این یعنی عشقه ای داد دلم هوایی شده میاد به سمت دستات

    دلو بگیر تو دستات که دلبر تو رو میخواد

    میکوبه قلبم ای داد رسوا شدم تو چشمات دست و دلم میلرزه عقلمو دادی به باد

    دیگه عقلی نمونده ای داد دلم آبرو داده به باد

    ♫♫♫

    شده رسوا این دل من با نگاهت خوشگل من شدی جانم مهربونم نه نمیشه دور بمونم

    توی فالم از تو دارم عکس چشمات تاب ندارم بیا جونم من میدونم قدر اون دل همزبونم

    تاب نداره این دل آروم نداره این دل شده سرکشیده بی تو تیماره این دل

    هی میباره این دل قرار نداره این دل وقتی که تو نباشی ابر بهاره این دل

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مهدی فهیدی به نام موهای مشکی عکس جدید مهدی فهیدی عکس ها و موزیک های جدید مهدی فهیدی

    موهای مشکی دانلود آهنگ جدید مهدی فهیدی

     دانلود آهنگ جدید مهدی فهیدی به نام موهای مشکی با کیفیت بالا
     Download New Music By Mahdi Fahidi Called Mohaye Meshki
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ موهای مشکی

    میگفتی کنارم میمونی ولی فقط حرف یه روزی دیدم که عشقم از جلو چشام رفت

    میگفتی دیوونمی یا من یا هیچکی قربون اون چشم و اون موهای مشکی

    پاییز همون پاییزه و ابرم همون ابر فقط من خسته شدم یکمی هم تو بی رحم

    این نبود جواب همه ی اون خوبیام وقتی میرفتی گفتی نترس زود میام

    خیلی قولا دادی ولی دیگه دمت گرم یجوری شکوندی دلو نمیشه جمعش کرد

    نقش اول این قصه ی غمگین منم یه کاری کردی که با خاطره هات هم بدم

    خیلی قولا دادی ولی دیگه دمت گرم یجوری شکوندی دلو نمیشه جمعش کرد

    نقش اول این قصه ی غمگین منم یه کاری کردی که با خاطره هات هم بدم

    ♫♫♫

    خودم رو قانع کردم رنگ عاشقی نبینم با هر چی یاد تو میندازه منو باهاش غریبم

    دور عشق خط کشیدم عمرا پاش بشینم اون آدم سابق نیستم عوض شدم من شدیدا

    خیلی قولا دادی ولی دیگه دمت گرم یجوری شکوندی دلو نمیشه جمعش کرد

    نقش اول این قصه ی غمگین منم یه کاری کردی که با خاطره هات هم بدم

    خیلی قولا دادی ولی دیگه دمت گرم یجوری شکوندی دلو نمیشه جمعش کرد

    نقش اول این قصه ی غمگین منم یه کاری کردی که با خاطره هات هم بدم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید ایمان احمدی به نام دوست داشتنت سخته عکس جدید ایمان احمدی عکس ها و موزیک های جدید ایمان احمدی

    دوست داشتنت سخته دانلود آهنگ جدید ایمان احمدی

     دانلود آهنگ جدید ایمان احمدی به نام دوست داشتنت سخته با کیفیت بالا
     Download New Music By Iman Ahmadi Called Doost Dashtanet Sakhte
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دوست داشتنت سخته

    به آسمون نگاه کن خورشید میتابه دلم واسه دیدنت بی تابه

    خیره میشم به چشمات عشقو میبینم حرفی از رفتن نزن میمیرم

    میخوام بدونی دوست داشتن تو سخته ولی من مرد روز سختم

    وقتی به این عشق خوش بینم

    وقتی که بارون میشم از نبود تو داغون میشم میرم عکساتو میبینم

    منو تو با هم باشیم دنیا میبازه این عشق ازت اسطوره میسازه

    منو تو و این بارون منو تو تو شب میبینمت تو رویام هر شب

    میخوام بدونی دوست داشتن تو سخته ولی من مرد روز سختم

    وقتی به این عشق خوش بینم

    وقتی که بارون میشم از نبود تو داغون میشم میرم عکساتو میبینم

    میمونم با تو

    ♫♫♫

    دوست داشتن تو سخته ولی من مرد روز سختم وقتی به این عشق خوش بینم

    وقتی که بارون میشم از نبود تو داغون میشم میرم عکساتو میبینم

    دوست داشتن تو سخته ولی من مرد روز سختم وقتی به این عشق خوش بینم

    وقتی که بارون میشم از نبود تو داغون میشم میرم عکساتو میبینم

    میمونم با تو

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید قائم و علیرضا کرمی به نام حوا عکس جدید قائم و علیرضا کرمی عکس ها و موزیک های جدید قائم و علیرضا کرمی

    حوا دانلود آهنگ جدید قائم و علیرضا کرمی

     دانلود آهنگ جدید قائم و علیرضا کرمی به نام حوا با کیفیت بالا
     Download New Music By Ghaem &  Alireza karami Called Havva
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حوا

    بدن بی جونمو میبینی میلرزه

    هنوزنم داد میزنم یه محل میترسه

    تو بودی جونیمو هر روز هر روز به باد دادی

    هر چقدرم بگذره حالا حالا بدهکاری

    بدهکاری دلی که خسته شد از دست تو

    ولی برگردی نمیخوامت دیگه بسه برو

    گفتم میری برو به پشتتم نگاه نکن

    گفتم پشیمون شدی دیگه حتی صدام نکن

    من خودم مرگ خودم را به خودم فهماندم

    مرده ام باز کمی درد در ابعادم هست

    بعد از آن هیچ یک از خاطره ها یادم نیست

    که همان چرخش خودکار فقط یادم هست

    از سقوطی که مرا برد به مردم برسم

    از همان پنجره تا کفش کسی راه نبود

    ظرف یک لحظه خیابان خدا را دیدم

    گرچه آن لحظه ی بی حوصله کوتاه نبود

    جان کند و خطر کرد و به بالا نرسید

    آن که دائم هوس سوختن ما میکرد

    آن که از هیچ نگاهی به تماشا نرسید

    کاش می آمد و از دور تماشا میکرد

    من سوالم پره پرسیدن و بی هیچ جواب

    مرده شور شب و روز منو این حال خراب

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مسعود علائیان به نام ای جان عکس جدید مسعود علائیان عکس ها و موزیک های جدید مسعود علائیان

    ای جان دانلود آهنگ جدید مسعود علائیان

     دانلود آهنگ جدید مسعود علائیان به نام ای جان با کیفیت بالا
     Download New Music By Masoud Alaian Called Ey Jan
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ ای جان

    ای جان یجور عاشقت شدم انگار تو شدی مال خودم دلبر منی تو

    قلبم مال توئه یه عمره دنبال توئه با اون چشات دل میبری تو

    تو که خاصی آخر احساسی من بی رو درواسی دوست دارم

    شب و روزم فکر تو همرامه همون که میخوامه دوست دارم

    ای جان مال منه وقت عاشق شدنه آخه نگاهش جوریه که حرف دلمو میزنه

    ای جان تازگیا بوی زندگی میاد همین برام کافیه که دلم فقط تو رو میخواد

    ای جان مال منه وقت عاشق شدنه آخه نگاهش جوریه که حرف دلمو میزنه

    ای جان تازگیا بوی زندگی میاد همین برام کافیه که دلم فقط تو رو میخواد

    ♫♫♫

    بی ارادم پیش چشمات خود آرامشی من میمونم باهات

    دست من نیست نمیدونم چجوری انقدر وابسته شدم باز

    نداشتم این حسو قبلا تو رو دلم میخواد قطعا

    بگی پای دلم باشی بدون مال توئه قلبم

    همه حالمو فهمیدن تو رو کنار من دیدن

    چقدر خوبه که من راحت دلمو دست تو میدم

    ای جان مال منه وقت عاشق شدنه آخه نگاهش جوریه که حرف دلمو میزنه

    ای جان تازگیا بوی زندگی میاد همین برام کافیه که دلم فقط تو رو میخواد

    ای جان مال منه وقت عاشق شدنه آخه نگاهش جوریه که حرف دلمو میزنه

    ای جان تازگیا بوی زندگی میاد همین برام کافیه که دلم فقط تو رو میخواد

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید سیاوش گلستانی به نام گل لاله عکس جدید سیاوش گلستانی عکس ها و موزیک های جدید سیاوش گلستانی

    گل لاله دانلود آهنگ جدید سیاوش گلستانی

     دانلود آهنگ جدید سیاوش گلستانی به نام گل لاله با کیفیت بالا
     Download New Music By Siavash Golestani Called Gol Laleh
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ گل لاله

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید فاضل تجلی به نام با من برقص عکس جدید فاضل تجلی عکس ها و موزیک های جدید فاضل تجلی

    با من برقص دانلود آهنگ جدید فاضل تجلی

     دانلود آهنگ جدید فاضل تجلی به نام با من برقص با کیفیت بالا
     Download New Music By Fazel Tajalli Called Ba Man Beraghs
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ با من برقص

    پیله کردی به وجودم تا تموم تار و پودم

    تا شدم پروانه با تو بال خوشبختی گشودم

    خنده هامو از تو دارم زندگیمو از تو دارم

    تو برقص با من که با تو من همه دنیا رو دارم

    با من برقص با من بخند با من برقص با من بخند

    ♫♫♫

    از میون درد و غصه تو منو بیرون کشیدی

    گریه کردی غصه خوردی مثل شمع شب چکیدی

    عاشقیمو با تو دارم تازگیمو با تو دارم

    تو برقص با من که با تو من همه دنیا رو دارم

    با من برقص با من بخند با من برقص با من بخند

    ♫♫♫

    من همیشه بی کسیمو با خودم قسمت میکردم

    اومدی و سر کشیدی توی اون روزای سردم

    غصه هامو تو شکستی از خودت چقدر گذشتی

    اومدی و تا همیشه توی قلب من نشستی

    تو نشستی

    با من برقص با من بخند با من برقص با من بخند

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید سعید جهان به نام امید زندگی عکس جدید سعید جهان عکس ها و موزیک های جدید سعید جهان

    امید زندگی دانلود آهنگ جدید سعید جهان

     دانلود آهنگ جدید سعید جهان به نام امید زندگی با کیفیت بالا
     Download New Music By Saeed Jahan Called Omide Zendegi
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ امید زندگی

    با منی اما من دارم یه حس تازه حسی که میتونه برامون دنیامو بسازه

    خاطره سازه

    وقتی چشاتو میبینه دلم چه آروم میگیره تو باشی دنیا رو دارم غصه و ماتم ندارم

    عاشقت هستم

    درد و بلات به جونم تا ابد قدرتو میدونم امید زندگیمی نباشی میگیرم بهونت

    تو که باشی کنارم دیگه من چیزی کم ندارم تا آخرش باهاتم یار گریه و خنده هاتم

    درد و بلات به جونم تا ابد قدرتو میدونم امید زندگیمی نباشی میگیرم بهونت

    تو که باشی کنارم دیگه من چیزی کم ندارم تا آخرش باهاتم یار گریه و خنده هاتم

    ♫♫♫

    دلخوشی من وقتیه که تو باشی پیشم حدی نداره از دیدن تو سیر نمیشم

    بمون تو پیشم

    وقتی چشاتو میبینه دلم چه آروم میگیره تو باشی دنیا رو دارم غصه و ماتم ندارم

    عاشقت هستم

    درد و بلات به جونم تا ابد قدرتو میدونم امید زندگیمی نباشی میگیرم بهونت

    تو که باشی کنارم دیگه من چیزی کم ندارم تا آخرش باهاتم یار گریه و خنده هاتم

    درد و بلات به جونم تا ابد قدرتو میدونم امید زندگیمی نباشی میگیرم بهونت

    تو که باشی کنارم دیگه من چیزی کم ندارم تا آخرش باهاتم یار گریه و خنده هاتم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید ایمان علیشاهی به نام حالمو بپرس عکس جدید ایمان علیشاهی عکس ها و موزیک های جدید ایمان علیشاهی

    حالمو بپرس دانلود آهنگ جدید ایمان علیشاهی

     دانلود آهنگ جدید ایمان علیشاهی به نام حالمو بپرس با کیفیت بالا
     Download New Music By Iman Alishahi Called Halamo Bepors
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حالمو بپرس

    نقاش نیستم ولی میکشم چشاتو به قشنگی نگاه اولم توی خیالم

    نجار نیستم ولی میسازم یه کلبه توی دور دستاتو میایی و میشینی کنارم

    یه گیتار مینوازم لب دریا واسه تو ببین هنوز کنارمی

    تو رویا تو با منی هر جا برم بیا بگو به یادمی

    یه بیمار که روانش روانه سمت تو به دلم گره زدی تو دلتو

    بی رحمی و دلسرد و بی احساس یه حالی ازم بپرس

    ♫♫♫

    دل تو دلم نبود تو اون دو راهی تنهام گذاشتی جایی که تو رو گم کردم دق کردم

    آخحه عادت کرده بودم به چشای دلنشین و دلربات من پای حرفم هستم

    بی رحمی و بی معرفت یه حالی ازم بپرس

    ♫♫♫

    من نمیدونم دلم این روزا تنگه چیه هر کی میبینه منو میگه حواست به کیه

    من نمیدونم دلت پیوند به کیه ولی تو قلب من هنوز جای یکیه

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید همایون نیکخواهی به نام خمار عکس جدید همایون نیکخواهی عکس ها و موزیک های جدید همایون نیکخواهی

    خمار دانلود آهنگ جدید همایون نیکخواهی

     دانلود آهنگ جدید همایون نیکخواهی به نام خمار با کیفیت بالا
     Download New Music By Homayoon Nikkhahi Called Khomar
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ خمار

    من مست مست روی تو مست خم ابروی تو بی تو خمارم هر نفس گیرد مرا درد قفس

    بی تو خمارم هر نفس گیرد مرا درد قفس

    سیراب گردم از رخت نوشم تو را چون جام می گر گیری از من باده را گیرد مرا سرمای دل

    مجنون لیلای توام شیرین فرهادی مرا در وقت در خود مردنم اینگونه فریادی مرا

    مجنون لیلای توام شیرین فرهادی مرا در وقت در خود مردنم اینگونه فریادی مرا

    من مست مست روی تو مست خم ابروی تو بی تو خمارم هر نفس گیرد مرا درد قفس

    بی تو خمارم هر نفس گیرد مرا درد قفس

    ♫♫♫

    وقتی که خوابی روی تو تیره کند هر ماه شب گردد سحر دیدار تو لرزاندش سرای تب

    وقتی نشستی پیش من دنیا شود دستای تو وقتی بباری بر تنم باران شود مستان تو

    مجنون لیلای توام شیرین فرهادی مرا در وقت در خود مردنم اینگونه فریادی مرا

    مجنون لیلای توام شیرین فرهادی مرا در وقت در خود مردنم اینگونه فریادی مرا

    من مست مست روی تو مست خم ابروی تو بی تو خمارم هر نفس گیرد مرا درد قفس

    بی تو خمارم هر نفس گیرد مرا درد قفس

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید میلاد مهرآوا به نام کجایی عکس جدید میلاد مهرآوا عکس ها و موزیک های جدید میلاد مهرآوا

    کجایی دانلود آهنگ جدید میلاد مهرآوا

     دانلود آهنگ جدید میلاد مهرآوا به نام کجایی با کیفیت بالا
     Download New Music By Milad Mehrava Called Kojaei
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ کجایی

    ز عشقت سوختم ای جان کجایی بماندم بی سر و سامان کجایی

    نه جانی و نه دلی از جان چه چیزی نه در جان نه برون از جان کجایی

    کجایی کجایی کجایی کجایی

    ♫♫♫

    ز پیدایی خود پنهان بمانی چنین دیدار چنین پنهان کجایی

    هزاران درد دارم بی تو ندارد درد من درمان کجایی

    کجایی کجایی کجایی کجایی

    کجایی کجایی کجایی

    ♫♫♫

    ز عشقت سوختم ای جان کجایی بماندم بی سر و سامان کجایی

    نه جانی و نه دلی از جان چه چیزی نه در جان نه برون از جان کجایی

    کجایی کجایی کجایی کجایی

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید رضا راد به نام جدایی عکس جدید رضا راد عکس ها و موزیک های جدید رضا راد

    جدایی دانلود آهنگ جدید رضا راد

     دانلود آهنگ جدید رضا راد به نام جدایی با کیفیت بالا
     Download New Music By Reza Rad Called Jodaei
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ جدایی

    بارون بباره یا نباره خیسم از بس که واسه تو گریه کردم عزیزم

    بارون بباره یا نباره دلتنگم از بس که دارم با خاطره هات میجنگم میجنگم

    نمیدونم الان کجایی با کی زیر این بارونایی

    به جای من تو دیگه با کی میگیری عکسای دوتایی

    نمیدونم الان کجایی توی کدوم خیابونایی

    کجاست اون که میگفت محاله برسه لحظه ی جدایی جدایی

    ♫♫♫

    یادت رفت دیوونگیامو بچه بازیامو اون خاطره هامو

    یادم هست هنوزم چشاتو اون طرز نگاهتو دیوونگیاتو

    نمیدونم الان کجایی با کی زیر این بارونایی

    به جای من تو دیگه با کی میگیری عکسای دوتایی

    نمیدونم الان کجایی توی کدوم خیابونایی

    کجاست اون که میگفت محاله برسه لحظه ی جدایی جدایی

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید حمیدرضا قربانی به نام قلب سادم عکس جدید حمیدرضا قربانی عکس ها و موزیک های جدید حمیدرضا قربانی

    قلب سادم دانلود آهنگ جدید حمیدرضا قربانی

     دانلود آهنگ جدید حمیدرضا قربانی به نام قلب سادم با کیفیت بالا
     Download New Music By Hamidreza Ghorbani Called Ghalbe Saadam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ قلب سادم

    اون روز آسمونم ابری بود میخواست بارون بباره

    هر روز که گفتی بر میگردی من بودم چشم به راه

    عاشقونه زیر بارون بی بهونه تو خیابون

    با یه شاخه رز قرمز هوا میرفت رو به سردی

    شب شد خبری از تو نیومد

    بارون داشت شدید تر میشد

    داشت کم کم صبر منم سر میومد ساعت چهار و نیم صبح بود

    تا اینکه تو رو دیدم از دور و قلبم شد شاد و مسرور

    ♫♫♫

    تا اینکه اومدمو نزدیکو دیدم که دستات تو دست اونه

    پس کوش اون حرفای عاشقونه چیشد کجا رفت اون عشق

    گل از دستام یهو افتاد تا اینکه حرفات یهو یادم افتاد

    که قرار داشتیم سر ساعت عشق یهو نگاهم به ساعت و قلب سادم افتاد

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید هومهر آرتین به نام دنیای من عکس جدید هومهر آرتین عکس ها و موزیک های جدید هومهر آرتین

    دنیای من دانلود آهنگ جدید هومهر آرتین

     دانلود آهنگ جدید هومهر آرتین به نام دنیای من با کیفیت بالا
     Download New Music By Houmehr Artin Called Donyaye Man
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دنیای من

    دنیای من از خود مرا بالا بیاور تف کن مرا در سرنوشتی بد تر از بد

    تف کن مرا تا هیچ کس هرگز نفهمد آیا شبیه من به دنیا خواهد آمد

    تف کن مرا در ازدهام هیچ انسان در اعتراف خسته از هر آرزویی

    تا سوسک ها از من ملاقانی بگیرن تف کن مرا در کاسه های دست شویی

    دنیای زخمی خوزده ای دنیای وحشی پس مانده های شهر در من خو گرفتند

    تف کن مرذا تا مثل یک نفرین بچسبم بر مردمی که از خدا هم رو گرفتند

    دوربین خود را روی مرگم زوم کن تا هر جا هدایت میشوم آن جا بمیرم

    نشخوار کن نشخوار کن بالا بیاور تف کن که با مرگ خودم سلفی بگیرم

    ♫♫♫

    دنیای من در من تصور کن کسی که با ناخنت دارد خودش را میخراشد

    انگار دستی دارد از تنهایی من تندیسی از جنس نبودن میتراشد

    گاهی شبیه یک سگ ولگرد گاهی چون زاهدی در جستجوی چیز بودم

    من آن کسی هستم که در من هیچ کس نیست من عاشق چیزی که هرگز نیست بودم

    دنیای زخمی خوزده ای دنیای وحشی پس مانده های شهر در من خو گرفتند

    تف کن مرذا تا مثل یک نفرین بچسبم بر مردمی که از خدا هم رو گرفتند

    دوربین خود را روی مرگم زوم کن تا هر جا هدایت میشوم آن جا بمیرم

    نشخوار کن نشخوار کن بالا بیاور تف کن که با مرگ خودم سلفی بگیرم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید عرفان محمدی به نام آروم بگیر قلبم عکس جدید عرفان محمدی عکس ها و موزیک های جدید عرفان محمدی

    آروم بگیر قلبم دانلود آهنگ جدید عرفان محمدی

     دانلود آهنگ جدید عرفان محمدی به نام آروم بگیر قلبم با کیفیت بالا
     Download New Music By Erfan Mohammadi Called Arom Begir Ghalbam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ آروم بگیر قلبم

    آروم بگیر قلبم من و تو تنهاییم امشب تنهام گذاشت رفتش من و تو تنهاییم امشب

    بارون گرفت امشب منمو بی تو یه نور شمع حس میکنم امشب که تا صبح نمیکشم

    آسون که نیست واسم بی تو بمونم رفتی و قلبای اینو دیگه بدونن

    آروم بگیر قلبم که .. به قلبش سنگدل شده فرق کرده با روزای قبلش

    بارونم گرفت تنها هر شب بی تو داغونم دلم میخواد یهو صدات کنم خانومم

    برگردی نگاهم کنی منم آروم شم

    بارونم گرفت تنها هر شب بی تو داغونم دلم میخواد یهو صدات کنم خانومم

    برگردی نگاهم کنی منم آروم شم

    ♫♫♫

    تو نموندی پیشم باور ندارم جز غمت چی موندش آخر ندانم

    تو گذاشتی قلبم آروم بگیره که بعد تو چشمام بارون بگیره بارون بگیره

    بارونم گرفت تنها هر شب بی تو داغونم دلم میخواد یهو صدات کنم خانومم

    برگردی نگاهم کنی منم آروم شم

    بارونم گرفت تنها هر شب بی تو داغونم دلم میخواد یهو صدات کنم خانومم

    برگردی نگاهم کنی منم آروم شم

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید مهریاب به نام حماقت عکس جدید مهریاب عکس ها و موزیک های جدید مهریاب

    حماقت دانلود آهنگ جدید مهریاب

     دانلود آهنگ جدید مهریاب به نام حماقت با کیفیت بالا
     Download New Music By Mehryab Called Hemaghat
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حماقت

    رفتی و فهمیدم حس تو عادت بود عشق تو یادم داد عشق حماقت بود

    چشمام نمیخوابن عکسات توی قابن عطر تو جا مونده میگی ..

    چشم بستی دلی رو شکستی از همه عمر نشستی یعنی …

    مرگه مسلمه اینکه تو قلبمه تو بی مرام ترین آدم عالمی

    لعنت به روزی که تو رو دیدم به اون دلی که به تو بخشیدم

    لعنت به اون کس که عاشقم کرد هر کاری که بگی با دلم کرد

    خداییش اگه نگذری باز هم دیوونت بودم مثل یه احمق

    چشمام جز تو هیچ کسو ندیدن تو رو میپرستیدن

    ♫♫♫

    من این زندگی رو برای کی ساختم من به دشمنا نه من به تو باختم

    تو رو شناختمو دلم تنگه واست روزایی که تو رو نمیشناختم

    لعنت به روزی که تو رو دیدم به اون دلی که به تو بخشیدم

    لعنت به اون کس که عاشقم کرد هر کاری که بگی با دلم کرد

    خداییش اگه نگذری باز هم دیوونت بودم مثل یه احمق

    چشمام جز تو هیچ کسو ندیدن تو رو میپرستیدن

    لعنت به روزی که تو رو دیدم به اون دلی که به تو بخشیدم

    لعنت به اون کس که عاشقم کرد هر کاری که بگی با دلم کرد

    خداییش اگه نگذری باز هم دیوونت بودم مثل یه احمق

    چشمام جز تو هیچ کسو ندیدن تو رو میپرستیدن

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید وحید امرایی به نام برگرد عکس جدید وحید امرایی عکس ها و موزیک های جدید وحید امرایی

    برگرد دانلود آهنگ جدید وحید امرایی

     دانلود آهنگ جدید وحید امرایی به نام برگرد با کیفیت بالا
     Download New Music By Vahid Amraei Called Bargard
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ برگرد

    با چشات آروم آرومم عشقم قفس فاصلمونو تو بشکن

    داره دلم توی سینه میلرزه منو نگاه کن آخه تو یه لحظه

    بی تو نمیشه یه ثانیه سر کرد همه ی حسرت من شدی برگرد

    تویی عزیزم تویی وجودم من از اون اول اسیر تو بودم

    هر جا میزم یه اتفاق یه خاطره یه حس خوب هست

    هر جا میری بهم بگو چجوری میشه آخه دل بست

    هر جا دیدی دلت گرفته شک نکن بدون یکی هست

    تنها میرم به سمت جاده ای که بی تو میشه بن بست

    ♫♫♫

    همه ی زندگیمو به تو بستم بیا همش توی فکر تو هستم

    آخرشم توی خواب تو رو دیدم شده بود آرزوم خوابتو دیدن

    … اگه بدی کمی دلخوشی بد نیست

    من از این عاشقی خسته نمیشه توی خیالمی هستی تو پیشم

    هر جا میزم یه اتفاق یه خاطره یه حس خوب هست

    هر جا میری بهم بگو چجوری میشه آخه دل بست

    هر جا دیدی دلت گرفته شک نکن بدون یکی هست

    تنها میرم به سمت جاده ای که بی تو میشه بن بست

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید شهاب رضایی به نام میخوام بگم عکس جدید شهاب رضایی عکس ها و موزیک های جدید شهاب رضایی

    میخوام بگم دانلود آهنگ جدید شهاب رضایی

     دانلود آهنگ جدید شهاب رضایی به نام میخوام بگم با کیفیت بالا
     Download New Music By Shahab Rezaee Called Mikham Begam
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ میخوام بگم

    من جونمو میدم تو رو از دست نمیدم جات توی دلمه دلتو پس نمیدم

    من جونمو میدم واسه تو این عشقو دارم میسازم واسه تو

    میخوام بگم اینو به تو دل من گیره به تو میخوام بدم جون دلو تو فقط بگو چطور

    میخوام بگم اینو به تو دل من گیره به تو میخوام بدم جون دلو تو فقط بگو چطور

    ♫♫♫

    میخوام بدونی که چقدر عاشقتم دیوونه اگه میگم پیشم بمون واسه ی هر دومونه

    یه جوری کندیب دلمو انگاری … ندارم حالا که انقدر عاشقم چطور به روت نیارم

    میخوام بگم اینو به تو دل من گیره به تو میخوام بدم جون دلو تو فقط بگو چطور

    میخوام بگم اینو به تو دل من گیره به تو میخوام بدم جون دلو تو فقط بگو چطور

    ♫♫♫

    میخوام بگم اینو به تو دل من گیره به تو میخوام بدم جون دلو تو فقط بگو چطور

    میخوام بگم اینو به تو دل من گیره به تو میخوام بدم جون دلو تو فقط بگو چطور

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید وحید احمدپور به نام بد کردی عکس جدید وحید احمدپور عکس ها و موزیک های جدید وحید احمدپور

    بد کردی دانلود آهنگ جدید وحید احمدپور

     دانلود آهنگ جدید وحید احمدپور به نام بد کردی با کیفیت بالا
     Download New Music By Vahid Ahmadpour Called Bad Kardi
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ بد کردی

    تا حالا شده یکی بشه عزیز جونت مثل یه سلول عشق بگرده توی خونت

    تا حالا شده یه عمر بخواد ازت جداشه بگیری .. ولی بازم نباشه

    من که طاقت ندارم یه خواب راحت ندارم تو که خوب میدونی من به دوریت عادت ندارم

    تو که عاشق نشدی بخوایی که ساده رد بشی چرا اومدی تو قلبم با کی خواستی بد بشی

    تو که بد کردی شب و شبگردی شده کار منه عاشق میشه برگردی

    شبا سردردم نیستی تب کردم لعنتی نذار بریزن اشکای سردم

    منه دیوونه توی این خونه یه حالی داره دلم که مثل مجنونه

    یادگاریتو نیستی پوسیده بس که این لبای خستم اونو بوسیده

    ♫♫♫

    حال من حال خوشی نیست قدیما سر میزدی همیشه از عشق و عاشقی دلم دم میزدی

    منه ساده منه عاشق و تو بی تاب نکن این دل زلال و صافو واسه من داغ نکن

    تو که بد کردی شب و شبگردی شده کار منه عاشق میشه برگردی

    شبا سردردم نیستی تب کردم لعنتی نذار بریزن اشکای سردم

    منه دیوونه توی این خونه یه حالی داره دلم که مثل مجنونه

    یادگاریتو نیستی پوسیده بس که این لبای خستم اونو بوسیده

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید محسن میر عرب به نام عاشق دیوونه عکس جدید محسن میر عرب عکس ها و موزیک های جدید محسن میر عرب

    عاشق دیوونه دانلود آهنگ جدید محسن میر عرب

     دانلود آهنگ جدید محسن میر عرب به نام عاشق دیوونه با کیفیت بالا
     Download New Music By Mohsen Mir Arab Called Asheghe Divoone
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عاشق دیوونه

    عاشق دیوونه ی میگیره بهونه ی تو هر چقدر ناز بکنی میخره همه ناز تو

    قربون خنده های تو من فدای عشق تو اگه تو مال من بشی میمیرم من برای تو

    ای یار مهربون با من بمون بمون با من که عاشقم همراه من بمون

    این دلم دیوونته دلتنگ شونته قربون نگاهت برم زندگیم نگاهته

    این عشق خب مال کیه و عاشق دنبال کیه و هر کی عاشق توئه صاحب قلب توئه

    دلدار دنبالت میاد تا همیشه اون تو رو میخواد اصلا فکرشو نکن که نخوادت تو رو حتی یه روز

    ♫♫♫

    کجایی تو کجا ها بی من میری همیشه این دلم باهاته

    هر جا که عطر تو میپیچه همونجا خونه ی خاطره هاته

    دلم میخوادت کنارم باش بیا و دوباره باش نازاتو میخرم آسون پیشم بمون ای مهربون

    ای یار مهربون با من بمون بمون با من که عاشقم همراه من بمون

    این دلم دیوونته دلتنگ شونته قربون نگاهت برم زندگیم نگاهته

    این عشق خب مال کیه و عاشق دنبال کیه و هر کی عاشق توئه صاحب قلب توئه

    دلدار دنبالت میاد تا همیشه اون تو رو میخواد اصلا فکرشو نکن که نخوادت تو رو حتی یه روز

    دلدار دنبالت میاد تا همیشه اون تو رو میخواد اصلا فکرشو نکن که نخوادت تو رو حتی یه روز

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید هادی نجفی به نام حقمه عکس جدید هادی نجفی عکس ها و موزیک های جدید هادی نجفی

    حقمه دانلود آهنگ جدید هادی نجفی

     دانلود آهنگ جدید هادی نجفی به نام حقمه با کیفیت بالا
     Download New Music By Hadi Najafi Called Haghete
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حقمه

    تو خیال کردی بری اون برات دل میسوزونهی

    برو فکر کن که یه درصد بتونه با تو بمونه

    تو خیال کردی همه مثل منن دیوونه

    تو خیال کردی که دوست داشتن تو آسونه نه دیوونه

    حقته اگه نمیبینه چته با اینکه همش پیشته باز چه مرگته

    حقته هر چی کشیدم بکش نمیسوزه برات دلش حسودیم میشه بهش

    حقته پس بسوز و بساز باهاش جونتو بده براش به فکر من نباش

    من که هی واسه ی تو میرفت دلم آخه چی بهت بگم بگم بمون باهاش

    ♫♫♫

    حقته اگه نمیبینه چته با اینکه همش پیشته باز چه مرگته

    حقته هر چی کشیدم بکش نمیسوزه برات دلش حسودیم میشه بهش

    حقته پس بسوز و بساز باهاش جونتو بده براش به فکر من نباش

    من که هی واسه ی تو میرفت دلم آخه چی بهت بگم بگم بمون باهاش

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

    دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی به نام به من عادت کن عکس جدید یاسین ترکی عکس ها و موزیک های جدید یاسین ترکی

    به من عادت کن دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی

     دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی به نام به من عادت کن با کیفیت بالا
     Download New Music By Yasin Torki Called Be Man Adat Kon
     با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
     پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ به من عادت کن

    منو باور کن تو که دلشو نداری بری عادت کن نه من که دیوونتم عشقتو ثابت کن به من

    یکم با من باش بزار خوب باشم با نگاهت با حرفات

    خوب من تو چشات آخه زندگی کردنو یادم داد

    به من عادت کن به تو عادت کردم میدونی بدون تو واقعا بدم

    این فاصله واسه تو سادست نه من

    به من عادت کن به تو عادت کردم میدونی بدون تو واقعا بدم

    این فاصله واسه تو سادست نه من

    ♫♫♫

    من همیشه کنار توام نمیتونم بدم دل به جدایی

    میدونم میدونم تو هم مثل میگی نمیتونی باشی ولی عشقشو داری

    میدونم میدونم میدونم این حسو که دارم به تو همیشه تو قلبم

    میدونم میدونم تو هم مثل میگی نمیتونی باشی ولی عشقشو داری

    میدونم میدونم

    به من عادت کن به تو عادت کردم میدونی بدون تو واقعا بدم

    این فاصله واسه تو سادست نه من

    به من عادت کن به تو عادت کردم میدونی بدون تو واقعا بدم

    این فاصله واسه تو سادست نه من

    ♫♫♫

    به من عادت کن به تو عادت کردم میدونی بدون تو واقعا بدم

    این فاصله واسه تو سادست نه من

    به من عادت کن به تو عادت کردم میدونی بدون تو واقعا بدم

    این فاصله واسه تو سادست نه من

    دانلود 320

    دانلود 128

    1

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 2,841
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,841
  • بازدید ماه : 3,371
  • بازدید سال : 24,352
  • بازدید کلی : 553,043